Vakantiehuisje in de zomer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xdniesje

Vakantiehuisje in de zomer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 22:17

Hallo daar,

wij willen van de zomer eens wat anders doen dan in een all inclusieve hotel verblijven.
Nu kwamen op het idee om een vakantiehuisje te huren. Zo heb je toch iets meer privacy en/of rust(hopen we)

Maar nu het probleem, we zien door de bomen het bos niet meer! Welke site is nou echt betrouwbaar en welke niet, met wat moet je allemaal rekening houden etc etc.
Op tripadvisor.nl hebben wij veel leuke huisjes gezien, maar ik vertrouw het niet helemaal..

Wij zaten zelf te denken aan Egypte omdat het daar heerlijk warm is je mooi kan snorkelen.

Bokt heeft vrijwel op alles een antwoord, dus ik zie graag leuke tips tegemoet! :D

xdniesje

Re: Vakantiehuisje in de zomer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-14 19:18

Niemand die een ervaring wilt delen? :)

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:32

Roompot vakantie's
Landal green parcs
Center parsc
etc etc,ik boek altijd bij roompot omdat hun goedkoop zijn en toch goeie huisje hebben.

Urbanus

Re: Vakantiehuisje in de zomer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:35

Mijn ouders huren elke zomer een huis op het strand in Kroatië, ik ben 1 jaar mee geweest, heerlijk! Je eigen privéstrand, ideaal!

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-14 19:37

Dankje voor je reactie! Echter wil ik echt buiten Nederland, Duitsland of België. Zeg maar dat je echt bijna een volle garantie hebt voor goed weer :) En de rust vind ik heel erg belangrijk, iets wat je op grote bungalowparken niet snel zal vinden.
Maar ben er 2 weken geleden nog geweest, in het Heijderbos. Erg leuk voor een weekendje weg!

Klinkt super Lieveli! Hoe doen je ouders dat?