Voor het eerst alleen op vakantie.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Colaaa

Voor het eerst alleen op vakantie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 18:07

:wave:

Een grapje via whats-app word realiteit ik ga met een goeie vriendin, zoals het nu lijkt in juli op vakantie naar blanes.
En mijn lieve hemel ik stress hem nu al :')
Het inchecken en alles ik ben wel vaker op vakantie geweest maarja dan met me ouders dit is toch anders !

Zijn er mensen die tips en zo hebben om die 'vakantiestress' wat te minderen, niet dat ik slapeloze nachten heb ofzo haha

tis maar een weekje, moet te over zien zijn toch ?

ManonGrr

Re: Voor het eerst alleen op vakantie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 18:12

Waha ik kan het me helemaal voorstellen! Toen ik voor het eerst met mijn vriend op vakantie ging, liepen we weg zonder bording pass :') wist ik veel dat we die nodig hadden :P Maar al met al zijn we optijd op bestemming aangekomen en op tijd weer thuis gekomen, dus dat moet goed komen! Er lopen echt genoeg mensen die wel weten hoe of wat ;) Veel plezier!

1810naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 18:20

Ik ben nu twee keer samen met vriendinnen op vakantie geweest en was de eerste keer ook heel zenuwachtig. Ook al vaker gevlogen met mijn ouders maar nog nooit alleen.
Maar ik moet zeggen dat eigenlijk alles duidelijk aangegeven wordt en als je gewoon op tijd bent heb je rustig de tijd om alles te zoeken.

Wel een tip: print alle dingen die je via de mail opgestuurd krijgt (zoals bewijzen enzo) twee keer uit en neem deze mee. Mocht je dan iets kwijtraken tijdens je vakantie heb je altijd nog een extra kopie voor de terug weg.

En ga je met een reisorganisatie? Ik weet namelijk dat die twee leuke feesten hebben. Lunacy fest in Barcelona en Totally Summer. Die twee waren tenminste vorig jaar. Daar word je gewoon met een bus naar toe gebracht.

Alvast veel plezier!

Colaaa

Re: Voor het eerst alleen op vakantie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 19:28

We gaan waarschijnlijk met vliegtuig, met de bus is toch wel erg lang 24 uur, ben nu een beetje bij subweb enzo aan het kijken.

Bedankt voor het delen van jullie ervaringen