Vakantie: Paardrijden en surfen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CrazyIris

Vakantie: Paardrijden en surfen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-14 19:02

Hallo!

Ik ben eens rustig aan het rondkijken om op vakantie te gaan deze zomer (Het is dat of een kamp, en ik ga, denk ik, geen kamp meer doen...)
Ik ga waarschijnlijk met enkele vriendinnen op reis, maar de vraag is dan, naar waar?

Ik zou graag wel ergens zijn waar ik nog wat kan paardrijden en mijn vriendin wil graag gaan surfen, wat mij ook enorm plezant lijkt! :D
Dus nu zoek ik naar een locatie waar die twee activiteiten beiden te doen vallen. Hebben jullie misschien voorstellen? Het zou voor een weekje zijn, en aangezien ik alles zelf moet betalen, liefst een redelijke prijs.
Het mag zeker met een organisatie zijn, dat hoeft niet, ik sta open voor vanalles :)

xRobin919

Re: Vakantie: Paardrijden en surfen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 19:05

Ik zou niets weten, maar ik kijk hier wel even mee.. Klinkt leuk :D

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 13:46

Ik ben afgelopen oktober hier geweest:

http://www.saiko.com/surfreizen/marokko/

Echt super! Goedkoop vliegticket boeken en de accommodatie is ook niet zo duur.
De sfeer is echter super in het surfhouse, lekker eten, gezellige mensen en heel mooi ( zie foto's op hun website). Weer in Marokko is heerlijk, surf lessen goed.

En je kunt vlakbij paardrijden (niet duur), paarden worden erg goed verzorgt en ik deed een prive strandrit met een meisje uit het surfhouse (2x) met zonsondergang op het strand, heel gaaf!

Je kunt ook nog een trip doen naar Paradise Valley, de plaatselijke hamam en naar Marrakesh.

Kortom: top!

ydnew

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 19:45

Hi,

Ik woon zelf in Portugal en ken mensen die van uit dit gebied (midden Portugal) zijn verhuisd elders in Portugal omdat Hij helemaal gek is van surfen. Nu hebben zij een combi van paardrijden en dus ook surfen voor toeristen. ik moest even zoeken naar de link maar al hier:
Hele leuke mensen, ze zijn Duits, maar spreken beiden zeer goed Engels.

http://casasnovasdepalmeira.com

CrazyIris

Re: Vakantie: Paardrijden en surfen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-14 19:49

Bedankt voor de reacties!