Dat ligt maar net aan het werkvergunning dat je hebben moet/wil. Ik zit zelf in Canada (en als het even kan ben ik van plan te blijven). Ik weet dus wel redelijk wat van de Canadese regels af ondertussen, maar ik weet niet precies hoe het met Amerika zit. Wat ik wél weet is dat een vriend van mij in amerika al een baan aangeboden had gekregen maar uiteindelijk geen visum kreeg omdat de werkeloosheid ed daar ook niet bepaald lekker loopt...
In ieder geval, hier in Canada had ik de mogelijkheid voor een Working Holiday Permit (of eventueel een Young Professional afhankelijk van je scholing). Deze is echter wel maar 1x per jaar aan te vragen en ook maar één keer in je leven aan te vragen. Als je hem nu zou gebruiken voor 3 maanden zou je dus niet later nog terug kunnen om bijvoorbeeld te gaan werken en rondreizen oid. Verder zou ik hier nog de mogelijkheid hebben voor een Labour Market Opinion (moeten dan iig 2 maanden geadverteerd hebben etc en aan moeten kunnen tonen dat ik geen baan van een Canadees inpik) of een Live-in Caregiver. Dat laatste zou je waarschijnlijk wel makkelijk voor in aanmerking komen en kan je voor zover ik weet hier iig het hele jaar door aanvragen. Er zit alleen wel vrij veel papierwerk in en kan een aantal maanden in geslag nemen. De laatste twee worden daarom ook sneller gebruikt voor langdurige employment. Maar zoals ik al eerder aangaf is dat hoe het hier in Canada gaat. Ik kan me niet voor stellen dat er heel veel verschil in zit maar voor de precieze regels e.d. zou je toch echt zelf even goed moeten googlen.
En ik weet hoe frustrerend dat kan zijn 
Edit; Ik las net dit in het ''1 jaar au pair in Australie'' topic:
Citaat:
Ik zou Au pairen denk ik niet aandurven zonder organisatie, dus ik vind het knap dat je het doet. Scheelt dat je in USA niet legaal bent zónder.
Nagini heeft daar op de tweede pagina een heel stukje over geschreven, ook wat betreft dingen die handig zijn om onderling goed te bespreken. Voor zover ik begreep zit ze zelf in Amerika dus misschien haar even PBen?