Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WillemYntJee schreef:Evt is/was goedkoper maargoed de vraag is of ze mogen blijven varen..
WillemYntJee schreef:Bovendien is t onzin dat doeksen miljoenenverlies lijdt, ze kunnen t niet eens aantonen in hun boeken! Doeksen is een veel groter bedrijf dan alleen de boot naar Terschelling/Vlieland he, dat kleine beetje winst wat ze misschien zouden mislopen merken ze niet eens. En d'r zijn gewoon hele rare uitspraken door de overheid/rechters gedaan, maargoed dat heeft niets met TS haar vakantie te maken.
Auto lekker thuis laten dus en lopend naar t strand ipv te paard. Dorpen zijn leuk om lekker rond te kijken, afhankelijk van welke periode je gaat wordt er ook nog wel is wat georganiseerd zoals marktjes etc. Wat vinden jullie verder leuk om te doen?
Air schreef:Je kan ook altijd nog de bus pakken
Jammer dat de evt niet meer mag varen en vind het ook nogal respectloos om daar voor te gaan juichen
Boot van hun is veel fijner als je een hond bij je hebt, bij Doeksen moet je dan allemaal trappen op..
GQMMS schreef:Allemaal bedankt!
We willen er graag op kort termijn heen, dus de auto blijft op t vaste land!
Mijn vriend heeft een hekel aan fietsen, dus het wordt wandelen. We zien wel waar we terecht komen wordt ons motto(bedankt Johanna)
@africanlady bedankt voor de toelichting. Zo klinkt het idd redelijker!
Susan88 schreef:Restaurant de Walvis is echt een aanrader. Het ligt aan het groene strand. Als je geluk hebt kun je er ook nog kitesurfers zien.
Ook vond ik de landroversafari van 'Mooi weer' erg leuk om te doen. De huifkartochten die veel georganiseerd worden op Terschelling vind ik persoonlijk erg saai.
Verder zal ik veel genieten van de natuur en de leuke dorpjes!