Omdat het oude topic al heel oud is en ik laatst nog een pb kreeg met vragen over Nieuw Zeeland, dacht ik.. Misschien is een nieuw topic wel een idee?
Sinds ik in Nieuw Zeeland ben geweest kan ik eigenlijk alleen nog maar denken aan dat ik heel graag terug wil. Ik heb net via de chat met een werknemer van Kilroy gesproken en ik moet aan een budget van 1600 denken (voor 3/4 weken reizen), tickets + evt busticket = op dit moment 2252,38.. Dat geld heb ik nu niet, maar de tickets voor de vlucht kan ik wel al betalen. Niet dat ik het ga doen. Maar god wat wil ik het graag

Dit zou dan voor de Nederlandse zomer zijn, dus Nieuw Zeelandse winter (laagseizoen = goedkoper).
Tenzij het me lukt om dus flink door te sparen en weinig uit te geven.. Zal ik Nieuw Zeeland voor deze zomer wel op mijn buik kunnen gaan schrijven. Maar wie weet ga ik wel over 2 of 3 jaar, of doe ik wel een stage of een uitwisseling of whatever. Terug ga ik sowieso want ik kan mijn Working Holiday visum nog aanvragen en ik heb er vriendinnen wonen

Maar goed, door middel van een topic over Australië hier op bokt blijf ik wel gemotiveerd om door te sparen.. Dus ik dacht, misschien dat een topic over Nieuw Zeeland me nog eens extra motiveert.. Ik ben toch vast niet de enige die zo weg is van NZ?