Skiën bij de Uithof, Den Haag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissHollandx

Skiën bij de Uithof, Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-14 21:16

Beste Bokkers,

Morgen is het zover, ik ga eindelijk met me vriend op de latten staan in de Uithof in Den Haag.
Ik had hem dit cadeau gedaan voor de kerst om te kijken of wintersport wat voor ons is, als we samen een vakantie willen boeken <3 .

Nu was ik benieuwd naar ervaringen van medebokkers, dus brand los zou ik zeggen.
Ohja ik zit nog met een dilemma; met de auto of met het openbaar vervoer.
Ik kom uit de omgeving van Bergen op Zoom.

Alvast bedankt!

Szan

Re: Skiën bij de Uithof, Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 23:30

De laatste keer dat ik daar ging skiën is alweer 5 jaar geleden, maar toen had ik het geloof ik wel heel erg naar mijn zin daar. Heel veel weet ik er niet meer van.

Met het openbaar vervoer is het in ieder geval heel goed te bereiken.

Vanaf Bergen op Zoom zou je eerst naar Den Haag HS moeten met de trein, dan door naar Den Haag Centraal (kan met trein en tram), en vanaf daar rijdt RandstadRail 4 (een tram) rechtstreeks naar de Uithof.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 00:18

Je kan indd op de bovengenoemde manier met de tram en trein bij de Uithof komen :) (tussen Hollands Spoor en Den Haag Centraal zitten maar 2 haltes met de tram dus de tram kun je daartussen ook goed pakken, waaronder bijv. tram 9 richting scheveningen noorderstrand)

Ik heb ook wel goede ervaringen met de uithof, heb er erg vaak geschaatst en geskied.
Het is er een prima lokatie voor!

Jiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 19:00

Ik zou zelf eerder kiezen voor Snowworld. Meer ruimte en mogelijkheiden als beginner en een betere baan. Het is te doen met het OV, wel een stuk lopen vanaf de tram. Je kunt er gratis parkeren.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 14:15

Je kan het makkelijkste vanaf den haag centraal tram 4 pakken. De eindhalte is De Uithof, hier kom je in het park en kan je meteen lopen naar de Uithof. Auto is wel gratis parkeren geloof ik. Ik ben er zelf keer geweest en is wel fijn daar! Je kan er ook lekker wat eten en drinken. Toen ik van het voorjaar ging was de kleine baan heel slecht, maar was nog te onervaren om naar boven te gaan, de grote baan zal wel goed zijn en de kleine denk nu ondertussen ook wel! Veel plezier! :)