Antwerpen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Westhof

Berichten: 2914
Geregistreerd: 19-07-14

Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-18 09:45

Hallo,

Volgende maand ga ik samen met 4 vriendinnen een lang weekend naar Antwerpen (27 t/m 29 April). We huren daar een appartementje. Welke dingen daar mogen we niet missen? Alle tips zijn welkom: bezienswaardigheden, restaurants, uitgaansmogelijkheden, winkels etc. :)

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 10:02

Het MAS zou je misschien kunnen bezoeken? En een boottocht door de haven is ook altijd leuk.

SdaphneS

Berichten: 11423
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Re: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 22:27

Antwerpen is echt een hele leuke stad. Je kunt er goed shoppen, als je daar van houdt...
Het MAS is leuk om te bezoeken, je hebt hier een heel mooi uitzicht over de stad.
Chocolat line is leuk om te bezoeken en om chocolade te kopen.
De burcht is ook leuk om te zien, stelt niet zoveel voor maar wel een mooie burcht om te zien.
Wij hebben vooral veel rondgelopen, gegeten en gedronken.

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - Belgiƫ

Re: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 22:32

Wat vinden jullie interessant? Er valt meer te beleven dan je op een weekend gedaan krijgt, maar het ligt er maar aan wat je leuk vindt natuurlijk :+

NZ92

Berichten: 3174
Geregistreerd: 23-06-09

Re: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 21:00

Ik lees even mee! Ik ben op zoek naar een leuke uitgaansgelegenheid in Antwerpen voor een vrijgezellenfeest :)

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 10:15

Even een schopje, ik ga komende vrijdag een dagje naar Antwerpen met mijn zusje en haar zoontje van nog geen jaar oud. We hebben in de midddag nog een paar uurtjes over voor iets leuks. We houden beide van historie, architectuur en dieren. Voor de kleine zou een kinderboerderij juist wel weer leuk zijn. Hoeft overigens ook niet in Antwerpen zelf, een leuke kinderboerderij tussen Antwerpen en Eindhoven ergens is bijvoorbeeld ook prima :)

Schuur_

Berichten: 4893
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 10:18

Ga naar de Dierentuin naast het Centraal Station. Historie, Architectuur en Dieren ineen. Het is meer dan een dierentuin en bevat ook prachtige gebouwen en beeldhouwwerken waar je een tour kan doen ipv enkel dieren kijken.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 10:22

Als ik naar Vlaanderen ga, dan kijk ik altijd even in de agenda van Uit in Vlaanderen. Dit is de link voor Antwerpen:

https://www.uitinvlaanderen.be/agenda/alle/antwerpen

Fijne stad hoor! Ik vind het ook altijd leuk om even door de voetgangerstunnel onder de Schelde te lopen en weer terug. Mooie roltrappen :) en vanaf de Linkeroever een fraai uitzicht op de stad.