Ik dacht om ook maar eens een topic aan te maken van mijn reis.. Ik en m'n moeder waren de gelukkigen en konden een reis boeken naar Alabama voor maar 560 euro (elk). Bij deze moet ik wel 4 dagen school missen

Mijn moeder haar vriendin woont hier dus we hebben al eens gratis verblijf erbij ook! Door wat moeilijkheden heeft zij een huisje moeten huren en haar huidige huis is verkocht.
Nu zitten we in Fort Morgan: http://www.orangebeach.ws/Everything_Or ... 753426.jpg
De onderkant is de zee (golf van mexico) en de andere kant is dus de backbase en daar zitten wij. Het is ruim 1,5 km breed. Helemaal geweldig om even naar de zee te gaan..
Het weer van de voorbije 3 dagen is echt al super geweest, rond de 20/25 graden alleen is er op dit moment een redelijk grote storm en zal de temperatuur dalen voor de komende dagen..
De zomer van 2012 ben ik ook naar Alabama geweest maar wat een spijt dat ik had achteraf dat ik zo weinig foto's had getrokken.. Nu ben ik dus volop bezig met foto's trekken van deze prachtige omgeving, daarom dat ik ook dit topic wil aanmaken voor mijn foto's te delen

We gaan nieuwjaar vieren in New Orleans, lucky me! ik kijk er zo hard naar uit

Dat wordt ook veel foto's trekken!

Ik ga jullie niet lang meer aan de praat houden, als je vragen hebt, stel ze maar!
Dit is dus onze 'achtertuin'.. als je uit de deur stapt, 3 meter en je bent op de pier

Deze foto is vanmorgen getrokken, het was echt prachtig licht buiten. Aan deze foto is niets veranderd van kleur.. (stilte voor de storm

Tegen de voormiddag kwamen er al heerlijke wolken voorbij..

Kijken naar deze prachtige wolken

Wanneer we de zonsondergang gingen kijken (2 dagen geleden), deze prachtige blauwe reiger op foto kunnen zetten..

Naast de pier staan er verschillende palen in het water waar er (als we geluk hebben) pelikanen op gaan zitten. Jeetje, om die op de foto te kunnen zetten moet je geduld hebben!

Elaine heeft nu veel geluk want ik trek zowat elke dag veel foto's van haar hond

Nog een heerlijke plaat van in de middag!

Ik vind de bomen hier trouwens echt geweldig!

Ik ga voor nu even geen foto's plaatsen, ik ga er nog honderden trekken

Binnenkort ga ik waarschijnlijk eens op een ranch paarden gaan fotograferen, dus van paarden gaan er ook foto's verschijnen!
Ik hoop binnen een paar jaar toch wel te emigreren naar hier..

y'all have a great day