Trekkingtocht/wandelvakantie Ardennen

Moderators: Essie73, chocobroodje, Ods, Dreamy, Duhelo

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Daantjee12

Trekkingtocht/wandelvakantie Ardennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-13 20:29

:wave:

Vorig jaar toen we bij de decathlon waren, en we hier voor de grap een complete set trekkingspullen gingen passen, kwamen een vriendin en ik op het idee om een wandelvakantie te maken. Zo gezegd zo gedaan. Mijn ouders waren super enthousiast, die van haar iets minder :') . Zijn toen 2 weken bezig geweest om alles op te zoeken en eigenlijk zagen we het wel zitten.

Het is in ieder geval zeker dat we naar de Ardennen gaan, toch niet zo ver aangezien we het beide nog nooit gedaan hebben. En dan komen de vragen. Welk gebied is nou de moeite waard? Ons lijkt het prachtig om langs 'de Ourthe'/la roche en Ardennen te lopen? En aangezien we ook echt willen trekken hebben we verschillende campings opgezocht in de buurt. Het probleem is alleen de routes, aangezien we niet over de verharde wegen willen, maar echt 'de wildernis' in om te genieten van de natuur. waar kun je deze routes vinden? Zijn deze bijvoorbeeld te vinden bij de ANWB? of bij een reisbureau of misschien zelfs op internet? (heb al we gezocht) We zitten er aan te denken 8 dagen weg te gaan waarvan 4/5 dagen lopen. Dus ook een keer een rust dag op een camping. Is het uberhaupt haalbaar om van camping naar camping te trekken of is dit te ver weg? of zou je ook bijv bij een boer aan kunnen bellen? :') (wildkamperen is natuurlijk verboden) En naast de natuur willen we ook wel een dorpje in voor oa voedselvoorraad.

Lijkt me gaaf om hier ervaringen te delen van mensen die hier ervaring mee hebben. Wat moet je nou persee weten of waar moet je echt een keer geweest zijn/gedaan hebben.

Bedankt voor het lezen, we hopen op mooie verhalen en dat we natuurlijk onze droom waar kunnen maken

Angelllll

Wybrig BD

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie