Mijn ouders zijn volgend jaar (2014) 25 jaar getrouwd en vanwege die reden zouden ze graag een 'speciale' vakantie willen doen. We zouden eerst alleen naar Florida gaan, toen kwam het idee om een cruise richting de Bahamas, Mexico, Jamaica en Kaaimaneilanden te doen en nu is de planning om +/- 3 dagen Orlando, +/- 3 dagen Miami en +/- 3 dagen New York te doen, dit in de mei vakantie.
Aangezien dit het waarschijnlijk ook gaat worden, ben ik eigenlijk wel benieuwd wat we absoluut niet moeten missen als we daar zijn. Ik wil sowieso met dolfijnen zwemmen, en ik ben benieuwd of iemand een plek weet waar we dit kunnen doen (natuurlijk niet te ver van Miami/Orlando af, ik begrijp dat dit in NYC niet kan :}) en wat je met de dolfijnen kan.
Ik ben benieuwd met suggesties. Natuurlijk zijn dingen als SeaWorld en Disney World voor de hand liggend, maar ik ben benieuwd naar meer. Vooral in New York. Natuurlijk ga je daar ook winkelen en plaatsen als Ground Zero bezichtigen, maar ben benieuwd wat er meer te doen valt.
Ik ben niet echt een fan van 'natuur' bezichtigen. Ik kan me niet lang vermaken met wandelen etc. Dus het moet wel echt doen en niet kijken zijn. We waren ook van plan om een dagje op het strand van Miami te gaan liggen, gewoon als rust, maar ik wil gewoon weten wat er meer te doen valt!
Ben eens benieuwd naar ervaringen.