Vragen over een tripje naar londen!

Moderators: Ods, MirandaT, Duhelo, Essie73

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

dietmdb

Vragen over een tripje naar londen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 20:43

Hoi bokkers!

Ik ben van plan om in februari met mijn beste vriend 7 daagjes naar Londen te gaan.
We hebben waarschijnlijk al een hotel en vliegreis geregeld, maar ik vroeg me af wat handig is om nog meer op te letten?

En dan bedoel ik kwa kosten, en openbaar vervoer etc. We zijn allebei 16 jaar en niet echt ervaring met alleen reizen.
We hebben al aan een verzekering gedacht! Ik had vooral vragen over wat we kwijt zullen zijn aan bijvoorbeeld eten?
Wat zijn jullie ervaringen met kosten van dineren in Londen? En hebben jullie nog tips voor het openbaar vervoer?
En hebben jullie nog leuke suggesties waar we heen kunnen gaan?

We willen graag verblijven in het Queens Drive Hotel. Ik heb gemaild ivm met onze leeftijd, maar we gaan er vanuit dat dat wel goed komt.
Heeft iemand ervaringen met dit hotel?

Sorry voor al deze vragen, maar ik wil gewoon zo goed mogelijk voorbereid zijn, en niet voor onverwachte kosten oid komen te staan!

Groetjes!

Oja, sorry als dit topic verkeerd staat, wist niet zo goed waar hij tussen moest :)

Heb jij leuke foto's van Horse Event? Doe mee aan de Bokt Fotowedstrijd!
ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 20:44

ED --> BEU

Nadia
Moderator Kantine
Oppermuts

Re: Vragen over een tripje naar londen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 20:47

Je kan je vraag stellen in [BEU] London II
Daar staat al heel veel info en daar zitten ook Bokkers die regelmatig in Londen komen en je vast kunnen helpen.
Daarom hier een slotje.

FNRS jurylid F1 t/m F20, vaardigheid en CBR

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten