mooiste plekje van nederland...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mariekeoo

mooiste plekje van nederland...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-13 17:04

... rc het fjordenpaard!

wauw, vorige week heb ik mijn laatste kampweekje gehad, en wauw wat heb ik weer genoten! die plek is voor mij zo ontzettend bijzonder voor mij.
sinds 2010 ga ik elke zomer en herfst op kamp bij het fjordenpaard. daarnaast ga ik nog meerdere malen per jaar huren. dat niet alleen omdat het zo ontzettend leuk is, maar om even weer van het gevoel te genieten hoe het er ook al weer was. het kamp is tot 17 jaar, en vandaag ben ik 18 geworden. veel mensen vragen altijd aan mij waar ga jij heen op vakantie, als ik dan zeg dat ik op ponykamp ga naar het fjordenpaard, is het eerste wat ze zeggen ponykamp? daar ben je toch al veel te oud voor. en als je verteld dat het 10 km van je huis is, kijken ze je helemaal raar aan. want ja op vakantie 10 km van je huis is natuurlijk helemaal niets. maar als je daar bent heb je echt het gevoel of je andere kant van het land bent.

bij het fjordenpaard hangt iets speciaal, iets ontspannend, relaxt, vriendelijks, fijns, this gewoon mooi. je gaat op ponykamp om te paardrijden, want anders kan je net zo goed naar een regulieren kamp gaan, maar toch kom ik hier niet alleen om een beetje paard te hobbelen. want dat zou ik ook naar een ander kamp kunnen gaan. bij het fjordenpaard zijn elke week 4 begeleiders, de 2 eigenaren en gemiddeld 52 kampkinderen. zou het niet te gek zijn als iedereen elkaar mag, geen groepjesvorming, geen gezeik, iedereen neemt elkaar zo als een ander is. ben je autistisch ? je bent niet anders dan die model die aan de andere kant van de kamer slaapt. door de jaren kan ik het bijna mijn 2de huis noemen, zo opgenomen voel ik me daar. ben in het verleden gepest, ook in 2010 werd ik nog heel erg ernstig gepest. en dan kom je dus met alle stress op kamp want je hebt er erg veel zin in, maar bent toch bang dat het weer fout gaat. en dan is het zo frapant dat iedereen normaal tegen je doet, je mag hoe je bent en je accepteert. aaah vind het echt heerlijk om deze plek te praten, want heb al een hele week last van heimwee. en het is zo'n bijzondere plek.

ik hoop dat er nog wat mensen zo met me mee kunnen praten

Fennee

Re: mooiste plekje van nederland...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 21:27

Als het maar 10 km van je huis is woon je ook heel dichtbij mij! Het bos bij het fjordenpaard is voor mij maar 10/15 minuten met de trailer!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 21:34

Nu wil ik erheeen.
Mis het zo haha.
Boek anders ook tweede westernweek bij el rancho komend jaar.
Ga je ook voor leiding

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-13 22:30

hahah fenne waar woon je dan?