Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! Zit er liever 8 a 10 uur in dan een kort vluchtje van 2 uur.
Verder puzzeltjes doen en lezen
Maar ik ging met een groep dus dan praat je ook wel veel en het was mijn eerste keer vliegen, dus behoorlijk spannend en heel leuk! Dus dan gaat de tijd wel sneller
Anthea schreef:Serieus, wat vind je daar zo leuk aan dan? 10 uur lang kan je geen kant op en er zitten allemaal vreemden naast je. Joepie
annastasia schreef:Party time!Anthea schreef:Serieus, wat vind je daar zo leuk aan dan? 10 uur lang kan je geen kant op en er zitten allemaal vreemden naast je. Joepie
Tijdens mijn vlucht naar Suriname was het 1 groot feest. Het was net een grote familie, bijna niemand zat op z'n plek en iedereen sprak met iedereen.
Ze hebben zelfs de noodvoorraad bier moeten aanspreken en geloof dat we ook een behoorlijke hoeveelheid voedsel hadden opgemaakt.
Tijdens onze vakantie veel mensen uit het vliegtuig tegengekomen en ook tijdens de terugreis (na 3 weken) kwamen we weer veel dezelfde mensen tegen.
Ik kan nooit slapen. Toen ik naar Australië vloog een paar weken geleden (22u vliegen) heb ik 7 of 8 films gekeken op één dag
.
. 
[BEU] hoe overleven jullie een lange vlucht??
als je dan te vroeg wakker wordt nog een filmpje en voorbij is de vlucht!
Vaak slaap ik ook veel. Dan denk ik in 't begin van: ja, die film wil ik zien en die! Maar dan val ik halverwege zo'n film in slaap
en veel boeken en heb mijn laptop, over het algemeen vlieg ik elke maand naar zweden, maar das ander half uur max. Op vakantie vlieg ik vaak wat langer
en heb ik hetzelfde bij
Moet iets van negen uur vliegen dus dat valt wel mee. Jammer genoeg een nachtvlucht, dus iedereen slaapt en er is met niemand te praten haha. Ik ga maar films kijken (vliegtuig is de beste plek om slechte films te kijken) en proberen te leren.. Maar, het is nog altijd beter dan een hangmat in het oerwoud