Zomervakantie 2014

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Xivura

Zomervakantie 2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 22:03

Al een tijd ben ik opzoek naar een leuke vakantiebestemming. Iedereen zegt wat anders en nu ben ik wel erg benieuwd wat nou écht een leuk land is om heen te gaan met z'n tweeën. :)
We willen graag een land wat wel echt warm is in de zomervakantie, waar wel wat te doen is voor twee, en waar we ons wel gewoon kunnen vermaken.
Wie weet hebben andere mensen ook wat aan dit topic om alle ervaringen te delen.

Wie o wie heeft een leuk land of bestemming? En waarom vind jij dat een perfecte vakantie bestemming? Kom maar op! *\o/*

xdniesje

Re: Zomervakantie 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 23:33

Sharm el sheikh! Ontzettend warm in de zomer en best wel leuke excursies. Maar wat je daar echt moet doen is snorkelen en/of duiken. Zo mooi! En een redelijke prijs :)

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-13 10:49

xdniesje schreef:
Sharm el sheikh! Ontzettend warm in de zomer en best wel leuke excursies. Maar wat je daar echt moet doen is snorkelen en/of duiken. Zo mooi! En een redelijke prijs :)

Egypte is dat geloof ik he? Daar wil ik liever niet heen met die enge terroristen. :')

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 10:52

Het ligt er een beetje aan wat je wil doen natuurlijk.
Als je een fijne luiervakantie met af en toe eens een excursie wil dan zijn de canarische eilanden misschien wel een optie? Met name Tenerife vind ik erg mooi!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 10:58

_Sannee schreef:
Egypte is dat geloof ik he? Daar wil ik liever niet heen met die enge terroristen. :')

Want elke Egyptenaar is per definitie een terrorist? :')

Wat wil je, met de auto, kamperen, hotel, vliegtuig?

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-13 11:08

Winged schreef:
_Sannee schreef:

Want elke Egyptenaar is per definitie een terrorist? :')

Wat wil je, met de auto, kamperen, hotel, vliegtuig?

Haha, nee dat zeker niet. De verhalen die ik over Egypte hoor met die aanslagen geeft me nou niet echt een vakantie gevoel.

Het liefst in een hotel met het vliegtuig.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 11:11

Tenerife! Absoluut een aanrader! Kun je ook erg leuke excursies doen! :D

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-13 11:11

Suuskipje schreef:
Het ligt er een beetje aan wat je wil doen natuurlijk.
Als je een fijne luiervakantie met af en toe eens een excursie wil dan zijn de canarische eilanden misschien wel een optie? Met name Tenerife vind ik erg mooi!

Elk jaar in december gaan we naar een canarisch eiland. Gran Canaria hebben we gezien en dit jaar gaan we naar FuertaVentura. Het liefst willen we dus ergens anders heen. :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 11:11

Dat klopt dan weer wel ;)

Turkije: Marmaris, Alanya, Side
Portugal: Algarve

Lietje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 11:14

Hoe ver wil je reizen? Er zijn zoveel hele leuke vakantiebestemmingen waar het mooi weer is en waar je wat kan doen. Bali, Thailand, Curacao, Cuba, Mexico, Spanje, Frankrijk noem maar op. Ik vind dit allemaal erg leuk. Het ligt er ook aan wat je wil doen. Wil je iets cultureels doen of wil je mountainbiken, waterskien oid?

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-13 11:54

Lietje1 schreef:
Hoe ver wil je reizen? Er zijn zoveel hele leuke vakantiebestemmingen waar het mooi weer is en waar je wat kan doen. Bali, Thailand, Curacao, Cuba, Mexico, Spanje, Frankrijk noem maar op. Ik vind dit allemaal erg leuk. Het ligt er ook aan wat je wil doen. Wil je iets cultureels doen of wil je mountainbiken, waterskien oid?

Ik denk dat 3 a 4 uur in het vliegtuig wel de max is. Qua bezigheden gaan we natuurlijk gewoon lekker aan het strand liggen, maar een leuk stadje in gaan is altijd leuk waar je lekker kan eten.

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 19:13

Griekenland?

En dan misschien Kos, Santorini of Kreta?

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 19:15

Bodrum in Turkije

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 19:27

Als je all-inn wil. Wij zijn eind sept naar Kefaluka Resort geweest in Akyarlar in Turkijke.
Prachtig hotel, goed eten, goede animatie. Ligt direct aan de zee, en heeft meerdere zwembaden.
Wij zijn een dag naar Kos-stad geweest. Was leuk maar voor ons word dát geen vakantie eiland.
Wij zijn via sunweb geweest. Er waren nog meer activiteiten in de buurt te doen maar wij wilden gewoon 7 van de 8 dagen luieren. Het is overigs ultra all-in. Er is altijd iets open op 't resort. Wij kwamen snachts om half 1 aan en we konden nog ergens wat eten :)