Hoe betaalbaar naar Disneyland Parijs?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

velvetblack

Hoe betaalbaar naar Disneyland Parijs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-13 18:34

Hallo mede-bokkers,

Zoals de titel al zegt is mijn vraag: hoe kun je betaalbaar naar Disneyland Parijs?

Korte uitleg: vorig jaar zijn ik en mijn vriend naar Disneyland Parijs geweest terwijl het kerst was. Wat was dat magisch mooi en knus! En koud haha :brr: We waren met een busreis van Peterlanghout reizen en we overnachtten in het Kyriad hotel, ook super leuk! Dit arrangement was 3 dagen waarvan 2 dagen entree op beide parken.

Nu vonden wij dit erg kort en vrij gehaast, en vroegen ook af of dit anders kon. Busreizen zijn niet voor langere tijd te boeken en via de trein is ook onbetaalbaar helaas..

Iemand ideeën??

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 18:35

Vakantieveiling??

Thats_Me

Re: Hoe betaalbaar naar Disneyland Parijs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 19:17

Volgens mij kun je niet écht goedkoop naar Disney. Maar je kunt het natuurlijk wel goedkoper maken door bijvoorbeeld een hotel buiten het park te kiezen. Zelf eten/drinken meenemen voor de lunch en 's avonds niet in Disney zelf te eten etc.

Ik weet niet of jullie een auto hebben maar het is mij erg goed bevallen om er zelf heen te rijden. Hoewel de trein natuurlijk naast de bus ook een goede optie is.

KingYasFenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 19:18

als je het dorpje buiten het park kiest logeer je in iedergeval al een stuk goedkoper!
kaartjes voor disney zijn vaak op vakantieveilingen etc te zien..
maar echt goedkoop naar disney kan gewoon niet

overigens optijd boeken van je treinkaartje scheelt enorm!
en 'ongemakkelijke' tijden voor met de trein uitkiezen,
klinkt een beetje stom maar als je 06;00 gaat ipv half9 ofzo, kan dat wel 30 euro schelen!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 19:29

Wat langer doorsparen en met de trein gaan.

Je bent dan rond 12 uur smiddags al in het Disney Park op de eerste dag van je Disney vakantie.

Je bent er snel en je geniet meer van deze pretpark.

Je kan gewoon zelf eigen eten meenemen en savonds op je hotelkamer gaan eten, scheelt een heel stuk in de kosten, wij vinden persoonlijk dat het avondeten er niet zo erg vreselijk lekker en dan ook nog eens aan de prijs, nee vinden we niet de moeite waard.

Maar het ontbijt is er wel erg lekker en goed dus we ontbijten er dan ook en lunchen wel ergens in het pretpark.

Neem kleine waterkoker mee, en zorg voor pakken coup a soep en of noodles enz enz. verzin er maar wat op en je kan er de metro nemen naar een leuke stadje in de buurt en koop er lekker stokbrood, fruit enz.enz. wat je maar lekker vind.

We overnachtten wel gewoon in het leuke hotel van het park zelf, vinden we erg leuk en makkelijk.

Zo met alle tips samen op deze topic, kunnen jullie aardig wat geld uitsparen.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 19:43

Eurolines : Amsterdam - parijs week voor kerst 2 volwassenen 78 euro (als je de promo data prik0t, stukje busstation - disneyland zit hier niet bij.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-13 19:45

Hotel buiten het park hadden we inderdaad vorig jaar al, zoals in de beginpost staat :j
ook namen we toen zelf brood en beleg mee en beviel prima inderdaad.
Trein is, als we in november gaan, behoorlijk prijzig (denk aan 200euro retour).

Misschien kent iemand busreizen die nog meer naar disney rijden behalve peterlanghout ?

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 19:47

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 19:54

elkee schreef:
Hotel buiten het park hadden we inderdaad vorig jaar al, zoals in de beginpost staat :j
ook namen we toen zelf brood en beleg mee en beviel prima inderdaad.
Trein is, als we in november gaan, behoorlijk prijzig (denk aan 200euro retour).

Misschien kent iemand busreizen die nog meer naar disney rijden behalve peterlanghout ?

zie mijn vorige post Eurolines is het europese busnet tussen de grote(re) steden. Lokaal zal er gegarandeerd ook een busdienst zijn voor het laatste stukje.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-13 22:10

Ik heb bij eurolines gekeken, maar waar zou ik dan moeten stoppen? Ik zou zo niet weten wat er in de buurt van disney is, en kan het ook niet vinden momenteel..

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:15

elkee schreef:
Ik heb bij eurolines gekeken, maar waar zou ik dan moeten stoppen? Ik zou zo niet weten wat er in de buurt van disney is, en kan het ook niet vinden momenteel..

http://bezoek.disneylandparis.nl/how-to ... -rer.xhtml
Eurolines : In Parijs is het aankomst- en vertrekpunt het internationale busstation Gallieni. Vanuit het busstation kunt u gemakkelijk uw weg vervolgen door verder te reizen per bus of metro. Het Metrostation is eveneens genaamd Gallieni.