Bijzondere vakanties.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NYC2B

Bijzondere vakanties.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-13 14:23

Heb jij weleens een bijzondere vakantie gehad? een vakantie waarbij je verbaasd thuis komt en denkt; wat heb ik wel niet meegemaakt!

Ik wel. Ik ben vorige week van donderdag tot zondag naar Londen geweest en wow, wat was dat apart!
Op 1 of andere manier is onze timing altijd perfect. De reis zelf ging absoluut niet super we waren van half 9 's ochtends tot 9u 's avonds NL'se tijd.
De dag erna gingen we naar Covent Garden om daar een beetje te winkelen en rond te kijken.
Opeens zagen mijn zus en ik een winkeltje met aardbeien met chocolade eromheen, lekker dachten wij dus die hebben wij gehaald.
Op Covent Garden wordt vaak opgetreden door jongelui die de muziekopleiding doen en zo ook die dag stond er een grote zwarte vrachtwagen.
Mijn zus en ik vroegen in de winkel of er iemand ging optreden en zo ja, wie?!
Het meisje vertelde dat ze een gerucht had gehoord dat Paul McCartney(van de Beatles) ging optreden, dat leek ons nogal stug, maar toch zijn we even blijven kijken.

En ja hoor, het gerucht klopte! Met een kleine 1000 mensen stonden we naar een live concert te kijken van de legendarische Paul McCartney, gratis en voor niets!! Ik zat tijdens het concert op mijn pa z'n schouders want ik ben maar 1.58 en kon dus niets zien :Y)
(hier het filmpje die ik heb gemaakt tijdens het concert: http://www.youtube.com/watch?v=oi4iORl5Jyg )

Afbeelding

Maar daar hield het nog niet mee op! De volgende dag gingen we naar Buckingham Palace om daar rond te lopen en foto's te maken.
Toen we daar zo'n 10 minuten waren gingen opeens de koninklijke poorten open. Snel haastte wij ons naar de hekken die om de weg richting het paleis stonden en ja hoor, daar kwam een grote zwarte auto aan. En wie zat erin? Prins William!
Ik heb hem even gauw op de foto kunnen zetten.
Afbeelding

Wat een geluk! Ik ben benieuwd naar jullie verhaal! (het hoeft natuurlijk niet alleen over beroemdheden te gaan!) wat vond jij bijzonder aan jouw vakantie?

* geen idee of het hier goed staat *

Donkerblauw

Re: Bijzondere vakanties.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 14:33

LZP -> BEU

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-13 14:33

Thanks ;) ik twijfelde al

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 14:35

Wauw, dat is echt bijzonder! :D

Ik moet even denken... ik heb wel drie keer in twee zomers in drie landen een expositie gezien van dezelfde kunstenaar, zonder er bewust heen te zijn gegaan. :+

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-13 14:36

Ja he?!

Oh wow dat is wel apart :') Je vond zijn/haar kunst wel leuk? :)

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 14:45

Heel gaaf :j

Bij mij was het bijzonder op een andere manier.
Een jaar of 6 geleden ben ik het vliegtuig uitgezet samen met mijn ouders, alle koffers moesten uit het vliegtuig want onze koffer was de laatste en toen stonden we op een verlaten, grieks, afgelegen vliegveld -O- (We waren de laatste vlucht). Sta je dan. Dan vraag je je ook af wat er in vredesnaam is gebeurd.
(De reden was overigens een oorontsteking, door de griekse artsen was verteld dat het geen probleem was om te vliegen, maar volgens de piloot kon de ontsteking klappen in de lucht en dat kon onherstelbare schade aanrichten).

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-13 14:46

Oh gatver wat naar! :| vooral als ze ook niets zeggen, lekker is dat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 14:48

Deze zomer heb ik op Åland (eilandengroep van Finland) een lift gekregen van een Amerikaanse onderzoekster, en na een tijdje spreken bleek dat zij een opa had die uit Friesland kwam! Vond ik wel een gevalletje kleine-wereld :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-10-13 15:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 14:52

Mijn huwelijksreis was een vakantie die ik nooit meer zal vergeten...

We vielen met de wagen in panne net voor de Spaanse grens (richting België).
We werden met de auto naar 'een garage' getakeld en hebben daar in de ijskoude buitenlucht een paar uur staan wachten op een taxi.
We zijn dan naar een creepy hotel op een berg gevoerd met de taxi.
Van daaruit de dag erna weer met een taxi naar een dorp net over de Franse grens.
Daar hebben we overnacht in weer een creepy hotel met gelukkig een Vlaming die de boel daar uitbaatte.

De dag daarna zijn we met de trein en al onze bagage zo'n 1.100km huiswaarts gereisd.
Daarna met al ons hebben en houwen nog eens op de tram om daarna de bus naar huis te nemen.

Een week later mochten we dan nog eens zélf de auto gaan halen 1.100km richting het Zuiden :+

We waren nochtans extreem goed verzekerd en hebben nadien ook excuses ontvangen van het verzekeringskantoor, maar dit was HEL.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 16:40

Ik heb 2 jaar in Cyprus gewoond. Ik ben afgelopen mei na vier en een half jaar terug op vakantie gegaan.
Ik heb weer zoveel vrienden gezien. En nog steeds het gevoel dat ik daar ook een leven heb. Dat voelt goed!

Vorig jaar mei ben ik met mijn broer en schoonzus en haar broertje en mijn nichtje naar Italie geweest. Een half broer woond daar. Ik had hem nog nooit gezien. We zijn een dag bij hem en zijn gezin geweest. Ook heel bijzonder!!!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 17:01

Ik heb een half jaar gewoont in Noorwegen. Een reis om nooit meer te vergeten <3

2 weken geleden ben ik ze weer gaan opzoeken :j

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 21:08

Tijdens onze eerste canada reis, stonden mijn vriend en ik ergens op een camping in the middle of nowhere, toen een paar hollanders kwamen vragen waar de douches waren..mijn vriend herkende de stem en het bleek om de overburen van zijn ouders te gaan...
Hoezo kleine wereld?

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 11:55

Soms is het echt een kleine wereld ja :j

Mijn meest bijzondere vakantie was in Polen ongeveer 6 jaar geleden.
We zaten in een soort spookhuis van kennissen. In de schuur vonden we een oud krakkemikkig fietsje en mijn vader ging een rondje fietsen erop. Ik achterop op de bagagedrager staan. Toen gingen we de heuvel af maar er lagen heel veel stenen dus ik keihard gillen, bang dat ik eraf zou vallen. Mijn vader vond t maar leuk, een beetje avontuur :') Uiteindelijk de heuvel weer opgelopen(die nogal steil was) en toen kwamen we langs een huis met hele enge waakhonden. Het hek stond open en die honden kwamen op ons afrennen. Wij hard wegrennen maar het was de heuvel op dus dat ging niet zo makkelijk :') Uiteindelijk was mijn vader gebeten door een van die honden. Echt lekker onverantwoordelijke en avontuurlijke vakantie was dat :P

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 12:00

Wat gaaf zeg! en dan Paul McCartney, dat had mijn vader moeten weten, had ik nog een keer naar Londen gekund :+ echt gaaf! En londen is een gave stad he? Ik ben er twee keer geweest, zou heel graag nog eens teruggaan :j (vooral Picadilly vind ik een leuk stuk :D )

Ik ben weleens in oostenrijk in een restaurant de eigenaar van mijn verzorgpaard tegen gekomen :') we wisten wel van elkaar dat we naar Oostenrijk gingen, maar niet dat we dus zo'n 50 meter van elkaar af zaten :+ blijkbaar zat er nog een gezin uit ons dorp daar in hetzelfde dorp, zó toevallig!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-13 12:20

melody7 schreef:
Wat gaaf zeg! en dan Paul McCartney, dat had mijn vader moeten weten, had ik nog een keer naar Londen gekund :+ echt gaaf! En londen is een gave stad he? Ik ben er twee keer geweest, zou heel graag nog eens teruggaan :j (vooral Picadilly vind ik een leuk stuk :D )

Ik ben weleens in oostenrijk in een restaurant de eigenaar van mijn verzorgpaard tegen gekomen :') we wisten wel van elkaar dat we naar Oostenrijk gingen, maar niet dat we dus zo'n 50 meter van elkaar af zaten :+ blijkbaar zat er nog een gezin uit ons dorp daar in hetzelfde dorp, zó toevallig!

hahaha! Paul maakte het blijkbaar een uur van te voren bekend op twitter. Wij hadden gewoon geluk!

Ja Londen is geweldig! ik mis het nu al!