Ik wel. Ik ben vorige week van donderdag tot zondag naar Londen geweest en wow, wat was dat apart!
Op 1 of andere manier is onze timing altijd perfect. De reis zelf ging absoluut niet super we waren van half 9 's ochtends tot 9u 's avonds NL'se tijd.
De dag erna gingen we naar Covent Garden om daar een beetje te winkelen en rond te kijken.
Opeens zagen mijn zus en ik een winkeltje met aardbeien met chocolade eromheen, lekker dachten wij dus die hebben wij gehaald.
Op Covent Garden wordt vaak opgetreden door jongelui die de muziekopleiding doen en zo ook die dag stond er een grote zwarte vrachtwagen.
Mijn zus en ik vroegen in de winkel of er iemand ging optreden en zo ja, wie?!
Het meisje vertelde dat ze een gerucht had gehoord dat Paul McCartney(van de Beatles) ging optreden, dat leek ons nogal stug, maar toch zijn we even blijven kijken.
En ja hoor, het gerucht klopte! Met een kleine 1000 mensen stonden we naar een live concert te kijken van de legendarische Paul McCartney, gratis en voor niets!! Ik zat tijdens het concert op mijn pa z'n schouders want ik ben maar 1.58 en kon dus niets zien

(hier het filmpje die ik heb gemaakt tijdens het concert: http://www.youtube.com/watch?v=oi4iORl5Jyg )

Maar daar hield het nog niet mee op! De volgende dag gingen we naar Buckingham Palace om daar rond te lopen en foto's te maken.
Toen we daar zo'n 10 minuten waren gingen opeens de koninklijke poorten open. Snel haastte wij ons naar de hekken die om de weg richting het paleis stonden en ja hoor, daar kwam een grote zwarte auto aan. En wie zat erin? Prins William!
Ik heb hem even gauw op de foto kunnen zetten.

Wat een geluk! Ik ben benieuwd naar jullie verhaal! (het hoeft natuurlijk niet alleen over beroemdheden te gaan!) wat vond jij bijzonder aan jouw vakantie?
* geen idee of het hier goed staat *