Ik stop aankomende week met mijn studie en het plan is dan om een jaar te gaan werken. Maar het liefst wil ik ook een paar maandjes naar het buitenland, want nu kan het. In september begin ik weer met een andere studie en ben bang dat je het daarna niet meer zo snel gaat doen.
Maar waar te beginnen? Het liefst wil ik naar Spanje, maar misschien is het juist leuker om heel ergens anders heen te gaan. Ik word over een maand 18 en spreek wel engels maar totaal niet goed.
Heb al een aantal sites bekeken, maar vind het erg moeilijk om iets te zoeken.
Tsjah, waarheen dat kan niemand je eigenlijk vertellen natuurlijk. Als je je Engels wilt verbeteren (nodig voor studie of baan later?) is een engelstalig land misschien wel handig, in spanje zul je eerder het spaans gaan leren lijkt me. Ik ben zelf naar Nieuw-Zeeland geweest, dat is een echte aanrader maar natuurlijk ook weer 'n ander budget dan spanje Sowieso erg leuk dat je naar het buitenland wilt. Ik vind het echt een hele goede ervaring waar je de rest van je leven profijt van hebt
Wel wat verder weg... maar prachtig land, stijgende economie, noem maar op. En buiten dat, als je daar aan de slag kan met een Nederlands diploma, dan komt er veel geld in het laatje
Maaike_Indy
Geplaatst: 17-10-13 10:31
Wij in roemenie kunnen nog wel iemand gebruiken. Het is hier in de winter alleen waarschijnlijk net iets kouder dan in Spanje Bij interesse, stuur gerust een pb'tje dan kunnen we (uiteraard geheel vrijblijvend) de mogelijkheden eens doorspreken.