Waar laten jullie belangrijke spullen aan het strand?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Waar laten jullie belangrijke spullen aan het strand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-13 16:37

Hallo allemaal,

normaal gesproken laat ik zoveel mogelijk van waarde thuis. Echter bij het reizen brengt het steeds weer gedoe met zich mee omdat ik constant naar het strand wil kijken om te zien of er niemand bij m'n spullen is :o
Ik vroeg me af hoe andere dat doen met hun waardevolle spullen? Ik kwam namelijk de aquapac keymaster tegen. Dit is een soort plastic hoesje wat al het water zou tegen moeten houden en ik zit te twijfelen om het aan te schaffen. Ik ben zo bang dat als het toch zou gaan lekken ik alsnog alles kwijt ben(door beschadiging). Daarbij kost een zo'n zakje 20,- maar als het wel werkt en het is wel bedoeld om ermee in zee te gaan dan zou het top zijn.

Foaly

Re: Waar laten jullie belangrijke spullen aan het strand?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 16:51

Thuis laten of iemand op het strand aanstellen als spullenoppas.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-13 16:52

Foaly schreef:
Thuis laten of iemand op het strand aanstellen als spullenoppas.

Als ik alleen al in Nederland naar het strand ga is het al zo dat ik minimaal geld en een rijbewijs mee moet nemen dus thuis laten is niet echt een optie.

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 16:54

Ik denk dat je vandaag best al je spullen op het strand kan laten liggen zonder dat iemand iets mee neemt! :')

Maar normaal laten wij altijd iemand op de spullen passen. Of op vakantie dicht bij het slaapplaats naar het strand waardoor we gewoon even terug lopen naar de slaapplaats als we iets willen.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 16:55

Wij graven het altijd in. :')

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 16:55

Ik las een keer een tip over een lege zonnebrandfles openknippen. en je spullen daarin doen en weer dichtmaken.. Niemand die verwach dat je spullen daarin zitten!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-13 16:58

SophieFT schreef:
Ik las een keer een tip over een lege zonnebrandfles openknippen. en je spullen daarin doen en weer dichtmaken.. Niemand die verwach dat je spullen daarin zitten!

dat is ook een slim idee :D

het gaat ook om het buitenland op zich laat ik eigenlijk in Nederland ook wel vaak de dingen dus in een tas gestopt. Ingraven en dan de handdoek erover kan ook, maar straks hebben vele jou zien graven :+

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 17:20

Toen k in Curacao naar het strand ging, liet ik het gewoon in mn tas zitten maar wel in een apart vakje in mn tas zodat iemand het niet direct zou zien zitten O:) De tas propte ik toen onder t ligbedje en handdoek eroverheen :D En toch stiekem ook nog een oogje op mijn plek houden vanuit de zee. En ik koos mijn ligplek strategisch, zoveel mogelijk bij (op het oog) betrouwbare mensen, bijvoorbeeld gezinnen.
Had wel zo'n waterdicht doosje gekocht, daar deed ik geld, rijbewijs en sleutels bijv. in, maar dat ding rammelde al als ik dr mee liep en kon em niet handig vasthouden/om mn nek doen want dan bungelde het iedere keer tegen me aan xD Dus die liet ik ook maar in mn tas.