Wie heeft er aanraders of tips om een beetje betaalbaar uit eten te kunnen gaan op ameland? Wij gaan in de herfstvakantie 3 dagen naar Ameland (hotel Ameland - Nes), maar daar zit alleen het ontbijt bij in. Ik was even op google aan het kijken naar restaurantjes e.d. op Ameland maar ik vind het allemaal schrikbarend duur wat ik zo tegenkwam.
Pannenkoekenrestaurant zit er ook bij én dichtbij nes!
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 08-10-13 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Odetje92
Geplaatst: 08-10-13 17:10
Familierestaurant De Piraat in de haven (veerboot), Pizzeria San Remo in het centrum, het Strandhuys op het strand en ook in de winkelstraat van Nes zitten wat kleinere eetgelegenheden die niet al te prijzig zijn
Bij de campings Kiekduun en Klein Vaarwater zit een pizzeria en een 'American Style' eettent, beide ook niet al te duur
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-13 17:20
Top! Bedankt. Als je googlet krijg je waarschijnlijk gewoon grote en gerenommeerde eetgelegenheden als eerste te zien (en die zijn ook duurder).
Odetje92
Geplaatst: 08-10-13 17:22
Murosch schreef:
Top! Bedankt. Als je googlet krijg je waarschijnlijk gewoon grote en gerenommeerde eetgelegenheden als eerste te zien (en die zijn ook duurder).
Klopt, die geven meer uit aan reclame en vindbaarheid op het internet, maar er zit genoeg lekkers en betaalbaars in Nes!