Waarheen op eindexamenreis?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Liez

Waarheen op eindexamenreis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-13 17:49

Hallo,
Volgend jaar willen mijn vriendinnen en ik op eindexamen vakantie. Maar nu weten we niet zo goed waar het nou het leukste is.
We twijfelen heel erg tussen Albufeira , El arenal of Blanes etc.
Nu ben ik eigenlijk wel heel erg benieuwd naar ervaringen. Wat is af te raden en waar is het leuk om naartoe te gaan?
Ik hoor het graag!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 17:53

Misschien moet je ook eens kijken naar Sunny beach Bulgarije. Dat is echt een steeds meer opkomende feest vakantiebestemming. En het is niet duur!
Ik ben er 2 jaar geleden geweest, voor cultuur moet je echt elders zijn, maar voor feesten en gezelligheid zou ik Bulgarije ook zeker in mijn achterhoofd houden :j

_Liez

Re: Waarheen op eindexamenreis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-13 16:15

Sunny Beach gaat hem niet worden. Het is inderdaad erg goedkoop ,maar heb niet zo'n goede verhalen hierover gehoord. We gaan toch echt liever naar spanje , portugal.

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 20:53

Ik ben vorig jaar naar Blanes geweest! Eerste vakantie alleen met vriendinnen en beviel super ! :D

Heerlijke plaats! Leuke discotheken en alles in de buurt ! Blanes is niet erg groot en dat maakt het zo knus en gezellig daar ! Wij waren er met gofun heen gegaan met de bus die busreis viel 200% mee!

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 23:39

Ik ben naar albufeira geweest, was echt heerlijk. Kan het zeker aanraden :)) . Genoeg leuke clubs, bars en villa's. Veel buitenlanders ook, dus niet alleen nederlanders.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 23:45

Zeker Blanes!! Dit jaar mijn 1e vakantie er heen, zo goed bevallen dat ik er later in het seizoen nog een week heen ben gegaan!
En als het ff kan, in de zomer komen ;) ga er komend jaar werken haha :D
Busreis is te doen vond ik, maar een vliegreis is altijd beter.
Blanes heeft ontzettend veel leuke kroegjes en discotheken. Zou proberen om in appartementen complex Lotus of Arena te zitten. Dan kan je letterlijk je bed in rollen haha.

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 16:41

Lotus?? Gatver ! Daar heb ik toen ook gezeten! Ligging was top maar het appartement zo vies en smerig :r

Dan zou ik eerder voor Europa gaan! Schijnt net wat schoner te zijn! Maar Lotus tsja.. De locatie was op en top! In je bed de muziek van Arena horen ! *D En de appiehein zat eronder! Ook de snackbar en holland beach house nog geen 3 min lopen !

Overige leuke discotheken ( Sant Jordi & Sala Vega ) ook op 5a10 min lopen ! :D

Ik hou van Blanes ! <3

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 16:50

Blanes weet ik niet. Ik ben zelf toen ik 18 was (6 jaar geleden) in Albufeira geweest met een vriendin en 3 jaar geleden ben ik in El Arnenal geweest met vrienden.
Wij zaten in het 'oude gedeelte' van Albufeira en dat was echt te gek. Heel erg gezellig en knus, veel leuke tentjes/kroegjes etc. en ontzettend veel lol gehad. We zijn 1 avond naar het nieuwe gedeelte van Albufeira geweest maar toen zijn we snel weer weggegaan eigenlijk. Dat was echt zo'n enorme straat met felknipperende lichten/lampen en reclameborden. Daar voelden we ons ook niet veilig.
El Arenal vond ik echt te gek! Dat was echt super tof! Heel veel leuke kroegjes/clubs/discotheken etc. en ontzettend veel lol gehad. Geen moment mezelf daar ook onveilig gevoeld terwijl ik 's avonds best wel eens alleen naar 't hotel terug ging terwijl de rest nog door feestte.

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-13 17:26

We hebben nu 2 appartementen gevonden in Albufeira dat ons wat lijkt. Allebei zitten ze geloof ik nog wel in nieuw Albufeira. Appartementen aan de Costa staan er nog niet op dus daar wachten we nog even op.
Albufeira lijkt ons ook echt leuk ,maar klopt het dat daar de gemiddelde leeftijd wat hoger ligt?
Bedankt voor de info allemaal!