Afgelopen juni ben ik geslaagd en heb ik mijn diploma mogen ontvangen. Van mijn ouders heb ik een lang weekend of (mid) week weg met mijn vader gehad. Wij willen dit graag combineren met iets van paarden. Het idee was een (internationaal) concours, een show of een ander iets. Het is niet de bedoeling om zelf te gaan rijden aangezien mijn vader geen ervaring heeft met paarden. We willen dit combineren omdat ik dit erg leuk vind en mijn vader het wel leuk vind om te zien.
Mijn vraag is of jullie ons kunnen helpen met iets verzinnen of dat je iets weet wat leuk is om te zien. Verder mag het binnen europa zijn hoeft niet in nederland. Onze voorkeur is vlak bij een leuke stad zodat we ook andere dingen kunnen doen.
Open Meet Cheltenham? Steeple chase Veel kraampjes, demonstraties van jachthonden tussendoor
Dan kun je naar de Countryside day gaan, op 15 november. Erg leuk en weer eens iets volkomen anders Dat is echt een dagje uit
Je kunt ook nog in maart naar de Gold Cup in Cheltenham gaan (ook steeple chase) of als je het echt helemaal te bont wilt maken dan ga je naar Ladies Day op Ascot (dan moet je wel in nette jurk met hoed en je vader in jaquet met hoge hoed).
suzanne_H
Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-13 20:06
Ik en mijn vader hebben nog niet besloten. Voor kerst werkt niet want dan moet mijn vader gewoon werken, daardoor valt Londen af.
Zijn er nog andere grote wedstrijden (chio achtig) volgend jaar??
Ik ben zelf ook zeker aan het zoeken op google, mijn vraag was meer of er aanraders zijn. Ik kom niet zo ver via de site van FEI, omdat als ik wedstrijden opzoek zoals een wedstrijd in barcalona in maart ik hier verder niks over kan vinden.