Once-in-a-life-time kans ; op naar zweden!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ShirlMilou

Once-in-a-life-time kans ; op naar zweden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 21:39

Hallo iedereen,
Ik zal even vertellen waar de titel over gaat.
In de zomervakantie ben ik voor een man in de buurt gaat rijden op een net zadelmakke hengst.
Na een week kwam een zweedse internationale springruiter(Stefan) ook voor hem rijden.
In die tijd heeft hij mij geholpen met de hengst en met mijn eigen paard. En sommige dagen wel meerdere paarden.
Hij had ook zijn eigen 2 paarden meegebracht naar Nederland. Op deze heb ik ook een paar keer gereden.
Maar na 2 maand gingen Stefan en zijn vrouw weer terug naar zweden, omdat zij geen 'loon' ontvingen van de man.
Ze zouden waarschijnlijk weg gaan toen ik naar spanje ging. Dus toen ik terug kwam en een smsje kreeg dat ze al weg waren baalde ik enorm.
Hij heeft mij in die 2 maand heel veel geleerd en geholpen. En we hebben tot nu nog steeds contact.
Ze hebben mij verteld dat ik altijd welkom was wanneer ik maar wou. Dussss nu heb ik besloten om in oktober naar zweden te gaan.
Ik ga er 5 daagjes heen en krijg op meerdere paarden per dag les en zal bij hun in huis overnachten.
Ik heb er suuuuuper veel zin in en ben blij dat ik deze kans krijg!!

Hebben jullie nog tips waar ik echt naar toe moet gaan als ik in zweden ben?
In dit gebied ben ik. A=vliegveld B=De plek waar ik overnacht
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ShirlMilou op 22-09-13 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Buffelduke

Re: Once-in-a-life-time kans ; op naar zweden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 21:44

wauw supergaaf! Echt een superkans. Fijn dat je nog contact hebt en dat je zulke kansen krijgt. Ik hoop dat je heel veel plezier hebt!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 21:50

Ik ben zelf in Zweden naar Kalmar geweest. Erg mooie stad, schitterende omgeving!
Gaaf dat je zo'n kans krijgt!

ShirlMilou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 21:59

Sandra schreef:
Ik ben zelf in Zweden naar Kalmar geweest. Erg mooie stad, schitterende omgeving!
Gaaf dat je zo'n kans krijgt!

Ja echt super gaaf! Kalmar zit op 3,5 uur rijden dus wel ver. Wat heb je daar gedaan en gezien?

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 22:09

Pfoe.. Was vanuit school.. We zijn naar Oland geweest en hebben daar zeehonden gekeken op een strand. Diverse (verplichte) musea, die achteraf gezien wel erg gaaf waren! Er is daar een schitterend kasteel waar je rondleidingen kan krijgen en vrij kan rondlopen.

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 22:12

Naar mijn voormalige pony! :))
Haha, ik ben zelf nog nooit in Zweden geweest, maar wel en grote droom!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:59

Ullared!!!! En dan de winkel Gekås. Je zit daar zooo dichtbij... Paardenspullen (ook rijkleding etc) voor heeeeel weinig geld en verder eigenlijk alles wat je kunt verzinnen.
Mijn ouders wonen daar vlakbij (Hyssna) en ik kom vaak daar in de omgeving. De plaats Älvsered rijd ik altijd doorheen op weg naar Gekås. Zit daar volgens mij ook een rijvereniging ofzo, aan de doorgaande weg 154 een rode (meeste gebouwen zijn rood daar) rijhal met een groot wit bord.