Ik ga in November een paar dagen naar Berlijn en ben nu op zoek naar een hostel of B&B.
Ik ga alleen en heb niet zo'n groot budget. Ga naar Berlijn voor een cursus, dus het liefst op loopafstand van Volkspark Hassenheide.
Hebben jullie tips?
Alvast bedankt voor het meedenken!
CarolineCF
Geplaatst: 11-09-13 16:07
Het aller voordeligste is logeren bij locals, maar er zijn in het centrum ook leuke kleine hotelletjes rond de 40,- p.p. te vinden. Zie voor veel Berlijn budgettips en linkjes naar goedkope htels e.d. http://surprisetickets.nl/reizen/640-berlijn-goedkoop
Inderdaad een hele leuke wijk. Als je er toevallig op een zondag bent is er in die wijk achter een berg (volgens mij) een hele leuke en grote vlooienmarkt .
Wij hebben 2 jaar geleden geslapen in een hostel bij Alexanderplatz (citystay Hostel Berlin Mitte ). Verder zijn er nog meer goedkope hostels daar in de buurt, maar ook wel goedkope hotelletjes.
Ik kijk zelf altijd op booking.com en selecteer dan op de laagste prijs. Vanaf het centrum ben je met de U-bahn ook zo op plek van bestemming, en met je kaartje van 6,- kun je de hele dag overal naartoe reizen.
Nou heb die Wimdu site ook eens bekeken. Das chiep, chiep Die slaan we op. Ben nu bezig te boeken want tis al weer 2 jaar geleden dat ik in Berlijn was....