Omdat het Chantal en mij erg leuk leek ook een topic te hebben voor het delen van onze fright night voorpret, verhalen vertellen over de vorige jaren en vooral aftellen tot de zenuwslopende avonden!!
Voor de gene die even vergeten zijn wat Walibi fright nights ook al weer inhoudt, kijk hier naar de volgende filmpjes!
Trailer 2010
Promofilm 2012
Haunted house: Psycho shock
Haunted house: The Villa
En wat info van de fright night site!
Oktober wordt een duistere maand. Donkere wolken pakken zich samen boven Walibi Holland. Voor de 13e keer vindt Halloween Fright Nights plaats en breekt de hel los op aarde. Om dit gruwelijke feit te vieren is Eddie alvast aan het moorden geslagen. It's slashing time!
Wie gaat er ook? Hebben jullie al kaartjes? Waar kijken jullie het meest naar uit?
Ook mijn eerste jaar, 8 jaar terug ofzo een x geweest maar toen was het nog niet zoveel als nu..
Welke dag gaan jullie?
Ik ga met m'n vriend en moeder en haar man.. We hebben combi deal tickets op de laatste zondag, 27 oktober. Met rip pass voor de huizen en het buffet erbij! Wel erg duur pff! Ik kocht de kaartjes gister en kon even 400 euro overmaken
Ik heb het mijn vriend voorgesteld! dus misschien dat wij gaan
Droomster
Geplaatst: 10-09-13 18:52
Ik ga dit jaar voor het eerst! Haha, ben blij dat ik het topic tegen kwam met de filmpjes. Kan ik mezelf geestelijk alvast voorbereiden op hoe het zal zijn.
Zit te verzinnen waar ik een grote, sterke man vandaan gaat halen die mij gaat beschermen Haha, want ik ga met mijn nichtje, nicht en haar vriend. Maar volgens mij is dat meer een stelletje gillende keukenmeiden
Ik ga 11 oktober voor het eerst, en durf de bovenstaand filmpjes niet eens te kijken...haha dit wordt wat!
Irisx94
Geplaatst: 12-09-13 23:43
Ik en een vriendin hebben ook kaarten via vakantieveilingen, en hebben er nog 2 spookhuizen bijgekocht, The Villa en Funhause of fear. Wij gaan op vrijdag 25 oktober! Mijn eerste x walibi en dan ook gelijk eerste x fright nights!
Edit: Hmm, ben ook benieuwd of ik nog wel levend thuis kom, dat eerste filmpje, serieus ik kreeg bijna een hartverzakking En durf geen eens meer verder te kijken
Ieuuww net de 'trailer' van dit jaar bekeken, brr kreeg er de kriebels van haha ben al niet zo'n held dat word nog wat voor me stembanden en alle andere dingen die met me stem te maken hebben qua schreeuwen en gillen