Onze top vakantie in Hurghada

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sannedeedee1

Onze top vakantie in Hurghada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 21:59

Haai bokkers!

Ik ben net terug van een geweldige vakantie in Hurghada (Egypte)
Onlangs al het vakantie bederf toch een super tijd gehad!

Ff alle - puntjes die we allemaal hadden.

-wij waren de laatste vlugt vanuit nl naar Egypte, dus we wisten niet zeker of we zouden blijven dus helemaal stres uiteindelijk voor niets geweest we mogten blijven. dus wij uiteindelijk toch de spullen uitgepakt.
- we zaten in een kamer aan de weg kant (mogt er uitbreken dan zaten we aan de wegkant dus wouden we naar de andere kant met uitsicht op zee daar hadden we namelijk ook voor geboekt) naja wij moesten toen alles weer inpakken en uitpakken we gingen verkassen.
- toen hoorden we dat we over geboekt werden naar een ander hotel, deze zou gaan sluiten (hotellen liggen aan elkaar, en zijn samen 1 iets groots dus we werden naar het grootste van de 3 over geboekt). Naja voordat we over geboekt werden, hadden we ineens ratten op de kamer! gelijk klagend naar beneden gegaan en we mochten eerder weg!
-toen hadden we problemen met de kaartjes voor het aqua park titanic, maar uiteindelijk was t goed gekomen.

Nu het leuke deel van mijn vakantie!

Op vakantie hadden mijn ouders, en ook ik vrienden gemaakt dus allemaal hadden we het gezellig!
Ons vriendinnen clubje werd steeds groter, en ik trok vooral met 1 meisje daarvan op. We hadden een beetje een oogje op de Entertainmer van het hotel :o dus we gingen ons steeds mooi opmaken, mooi gedragen enz.
Zij ging eerder naar huis, en toen zat ik bij de rest van de vrienden club en toen werd ik ineens opgetilt en meegenomen door die entertainmer om Latino te gaan dansen :D Ik von het niet erg hoor! om met hem te dansen :+ hij begon de hele tijd te zeggen dat ie me zo lief vond en blablabla. En de ele tijd vroeg die om een hug, naja tegen hem zeg je geen nee :D
We trokken steeds meer met elkaar op, en haadden steeds meer gesprekstof, en hij was echt super lief tegen me! echt ik heb zo'n schat van een jongen nog nooit mee gemaakt! en toen bleek die ook nog is een passie voor dieren te hebben, en thuis in tunesie hebben ze 3 paarden! nou toen was ik verkocht!
na 1,5 week gezellig een grote club hebben gehad, en ik inmiddels vrienden was met de hele entertainment groep. gingen mn vrienden en vriendinnen eerder naar huis :( de volgende dag had ik verwacht dat ik loner zou zijn, maar mn grote vriend kwam bij me zitten, en noemde me steeds, sweathert, sweety, honey, babey, en we hadden gesprekken die ik nog nooit met iemand heb gehad :o het werd wat meer als vrienden om het zo te zeggen :o geen details dat is privé :+ Mijn ouders mochten hem ook heel erg, en hij kon het hartstikke goed vinden met mn vader!
We gingen zelfs een paar keer naar de mac 20 minuten daar vandaan, (ik alleen met hem) en nou dan moet me vader je wel vertrouwen hoor, om zn dochter in de avond in het donker door Egypte te laten lopen!
Helaas kwam er toen ook een moment van afscheid,en daar zijn ook wel wat traantjes gelaten!
Ik heb nu nog contact met hem via facebook, en er zijn ook al plannen voor als het winter is dat hij hier een tijdje blijft :D

hier de foto's:

het zwembad:
Afbeelding
dhet strand:
Afbeelding
vanuit het vliegtuig
Afbeelding
Met Amin
Afbeelding
het clubje , allen we missen, kim maarten, amber en romy

hoop dat jullie genoten hebben!
bye!

sannedeedee1

Re: Onze top vakantie in Hurghada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 08:45

Echt niemand die een reactie achter laat?

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:35

Volgens mij heb jij een zeer geslaagde vakantie gehad, leuk om te horen zo positief verhaal :j
Ik ben zelf ook gek op Egypte <3

romyyxv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:41

Oh wat leeuk!
Ik heb het afgelopen vakantie ook meegemaakt. De leuke jongen van het entertainment team... <3
Jammer genoeg te vroeg vertrokken naar NL dus geen contact meer met hem.
Hoop dat het bij jou beter uitpakt!