De doop van 1000e parachutesprong

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tigress

De doop van 1000e parachutesprong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 23:35

Jaja, het was vandaag eindelijk zover. Mijn vader heeft vandaag dan eindelijk zijn 1000e sprong kunnen maken. Wegens cameraproblemen en mijn geheugenkaart die de middelvinger naar me op stak -O- , heb ik helaas nog niet alle foto's weer kunnen krijgen van de sprong zelf.
De sprong ging ovigens niet helemaal super...Formatiesprong ging lekker, maar tijdens zijn opening ging het even iets minder

Afbeelding
Even een twist erin, hij had hem ''eruit kunnen fietsen'' zegmaar, maar daarvoor zat hij al wat te laag. Hij gooide hem er liever af dan dat hij verder ging prutsen in de lucht. Resultaat; Mijn pa heeft zijn koepel af geworpen, en reserve getrokken. Mijn ma en ik stonden vol verbazing naar de dwarrelende koepel te kijken, en ondertussen landde mijn pa al achter ons :') De landing dus helaas gemist, maar verder met beide voeten veilig aan de grond gekomen.

Vervolgens hebben ze hem ''de doop'' van zijn 1000e sprong gegeven. Mijn vader rekende op een sprong in een sloot, maar ondertussen stond de emmer met water al klaar :=
Ik dacht, ik laat jullie even meegenieten :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Geslaagde dag, en ik ben érg blij dat ik mijn foto's alsnog terug heb kunnen krijgen! :D

love_wiepke

Re: De doop van 1000e parachutesprong

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 23:38

Hahaha wat een leuke foto's!! Lijk me wel dood eng om een lege koepel in de lucht te zien.. en maar te hopen dat alles voor de rest goed open is gegaan zeg! Maar met 1000 sprongen zal je vader weten wat hij (moet) doen/t!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 23:41

Lang leve de reserve! :D
Ik vlieg zelf, paragliding maar uiteraard nog nooit mijn reserve hoeven gooien.
Mooi kunstwerk had hij er van gemaakt met openen. :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 23:44

Haha dankje! Ja...ik kan mijn moeder nog zo horen zeggen; ''Heit hangt er al tussen'' met vervolgens mijn reactie, na alle chutes nog eens te hebben bekeken ''uhh, nee hoor :')'' Vervolgens zie je dus een dwarrelende koepel en waren we daar meer mee bezig dan met de landing, haha xD
Met 1000 sprongen heeft hij gelukkig al ervaring genoeg. Dit is zijn 3e keer reserve trekken in 15 jaar tijd, maar met het hoofd koel houden bereik je in zulke situaties al heel wat :)

@Moonfish
whaha, ja he? :') Hij kan er zelf gelukkig ook om lachen. Vandaag nog weer een paar keer met een ander z'n chute de lucht in geweest (het was zulk mooi weer....even een chute lenen en er weer lekker tegenaan *\o/* )

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 06:46

@ti
Je bent wel een vader mishandelaar hoor :')

Nogsteeds vreemd dat foto's weg zijn, hopelijk komen ze wel, want vind het namelijk altijd gave foto's! :P

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-13 11:05

Haha, nee (a)
En de foto's zijn weer terug dankzij mijn pa! :) Ik krijg vanmiddag de rest als het goed is :)

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-13 23:59

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 00:11

Humor, herken direct mn collega :P

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 13:48

Is je vader instructeur of doet hij dit als hobby? Ik vind het namelijk echt heel bijzonder! Geen haar op mijn hoofd overigens die eraan denkt hem na te doen. :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-13 20:30

KimD schreef:
Is je vader instructeur of doet hij dit als hobby? Ik vind het namelijk echt heel bijzonder! Geen haar op mijn hoofd overigens die eraan denkt hem na te doen. :')

Beide :)

Hij is al instructeur, maar doet het springen verder ook gewoon als hobby :)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 20:32

Parachutespringen lijkt me best geinig.
Dealtje sluiten? }>
Hij een tandemvluchtje paragliding en ik eens met hem mee? :')