Zanzibar/Tanzania

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Destino

Zanzibar/Tanzania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 11:04

Zijn er bokkers weleens in Tanzania en/of Zanzibar geweest? :D

Wij gaan er volgende maand heen op huwelijksreis (naar beide landen) en ben wel heel benieuwd naar tips, ervaringen en aanraders :) .
We gaan op safari naar het Selous Riverside Camp en op Zanzibar verblijven we in het hotel Diamond Dreams of Zanzibar. :)

Mootje

Re: Zanzibar/Tanzania

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 12:13

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 12:19

Ik weet dat Zanzibar Tanzania is, desalniettemin is het imo toch wel heel wat anders qua vakantiebestemming en vandaar dat ik ze beide apart noem :) . Zie nu dat ik 'beide landen' getypt heb, had daar misschien beide bestemmingen van moeten maken..

Een aantal van de topics heb ik doorgelezen, zal de rest ook even doorlezen.

Nieuwe tips en ervaringen zijn uiteraard gewoon welkom :)

gonnyvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 16:49

ik ben zelf vorig jaar naar tanzania geweest en afgesloten op zanzibar, voor informatie mag je een pb sturen heb er een erg leuke tijd gehad na wat omstandigheden die er zijn gebeurt (boot gezonken tussen dar en zanzibar)

LieZ_Horses

Re: Zanzibar/Tanzania

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 20:06

Ik heb vorig jaar mijn safari door Kenia en Tanzania afgesloten met 5 dagen Zanzibar! Heerlijk was het!
Toevallig ook in Diamonds Dream of Zanzibar! Zeker een aanrader, hele nette kamers, goed en gevarieerd eten, net zwembad en strand!
Heb daar heerlijke dagen gehad! We hebben ook 2 uitjes gedaan, dolphin tour en een dagje naar Stone Town.

Geniet ervan!