Hoihoi,
Ik ben deze vakantie met mijn beste vriendin, haar ouders en broertje voor 10 dagen naar Rhodos geweest. We zaten in een heel leuk all-inclusive hotel aan de kust. Ik en mijn vriendin hebben het super gehad, en de grootste reden daarvan zijn 2 Griekse jongens die we de 1e avond hebben ontmoet. De één (ik noem hem K) bleek de zoon van de eigenaar van het hotel te zijn, en de ander (ik noem hem J) was zijn beste vriend. Ze kwamen elke avond naar het hotel, en elke avond was het super gezellig met hun. Wij dachten: leuk, vakantievrienden! Maar we hadden niet gedacht dat we zó verliefd zouden worden. Mijn vriendin op J, en ik op K. Als we met hun waren leek alles perfect. Zij heeft met J gezoend, ik met K. Wij moesten van de ouders van mijn vriendin altijd om 00:30 in de kamer zijn, maar de jongens kwamen altijd nog even naar onze kamer.
3 dagen voordat wij zouden vertrekken ging J een week weg, dus heeft mijn vriendin toen al afscheid van hem moeten nemen. De laatste avond voordat wij weer naar NL zouden gaan heb ik 2 uur alleen maar staan knuffelen en zoenen met K, want ja dit zou de laatste keer zijn dat ik hem nog kon zien.. Natuurlijk kunnen we contact houden via Facebook en Skype, maar ik kan hem nooit meer vasthouden.
En ja daar zit ik nu dan weer in Nederland, met regen en onweer, en zonder hem. Ik heb vanaf het afscheid in Rhodos tot nu alleen maar aan hem gedacht. Hij heeft me vanmiddag het liedje 'Goodbye my lover' gestuurd en toen kon in mijn tranen niet meer ophouden. Ik kan de hele dag wel janken eigenlijk. Ik lig al de hele dag als een soort depressieve kluizenaar in een donkere kamer in mijn bed, naar foto's van ons samen te kijken terwijl dat lied aan staat. Ik wil niks liever dan terug naar Rhodos. Maarja ik ben pas net 15, dus even met mijn vriendin daar heen gaat niet zomaar. Zij wilt trouwens ook ontzettend graag terug. Het enige wat ik nu voel is leegte, omdat hij er niet is. Ik wil gewoon zo zo zo graag terug.
Ik wilde dit even kwijt, en zijn er misschien meer mensen die ook zo iets hebben meegemaakt?