Kaapverdië

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mandyy

Kaapverdië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-13 22:08

Wie o wie is in Kaapverdië geweest of gaat er heen?
Ik heb net geboekt voor september/oktober, 11 dagen. :):)
Ben erg benieuwd! :D

lando2

Re: Kaapverdië

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 22:13

Wij zijn er vorig jaar geweest. In riu touareg super hotel fijne week gehad alleen is er buien het hotel niet veel te beleven. Een echt strandvakantie dus. Alleen een mooie uitstap naar de zeeschildpadden.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-13 22:20

Dat is precies het hotel waar ik ook heen ga! :))
Heb je nog tips?
Uitstap naar de schildpadden lijkt me leuk, hoe hebben jullie dat geboekt? Via Nederlandse organisatie?

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 22:26

Ja, ik ben er 22 jaar geleden geweest. Maar samen met een Kaapverdiaan (mijn toenmalige partner) en niet de toeristische plekjes bezocht. De eilanden zijn prachtig, de mensen mooi, de muziek en feesten geweldig!

lando2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 23:01

Wij hebben echt een leuke tijd gehad daar. Op het laatste moment hadden we nog laten omboeken naar adults only, ik denk dat dit 100 euro duurder is, maar zeker de moeite waard. Je hebt dan eigenlijk je kamer aan een apart zwembad liggen, waar meer als voldoende plaats is. Ook zijn daar leuke hemelbedden langs het zwembad. Wat na een paar dagen zon op mijn bleek velletje toch wel goed uitkwam. {:}
Je hebt de eerste dag een info uurtje waar je verschillende uitstappen kan boeken. En waar ze je ook info geven over buiten het hotel gaan. Schildpadden was leuk maar een ontzettend eind van het hotel in Een oncomfortabele jeep over veldweggetjes. En zeker geen deet op je handen doen anders mag je niks aanraken.
Wij zijn ook met de catamaran weggeweest, was erg gezellig, toffe mensen daar veel gelachen. Maar zeker niet spectaculair.
De zee is daar erg ruw. Ben een paar keer letterlijk aangespoeld :') op het strand, maar wel supermooi. Denk dat we wel 5 dagen een rode vlag hebben gehad. Ook is er redelijk wat wind maar ik was daar alleen maar blij mee.
Ik zou dit jaar wel terug willen. Prijs kwaliteit verhouding is echt uitstekend, helaas gaan we nooit 2 keer op dezelfde plaats.
Het hotel is echt gezellig ingedeeld en s avonds is er goede animatie voorzien, het lijkt dan of je op een groot marktplein zit.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-13 19:09

Klinkt goed! Willen sowieso het uitstapje met de schildpadden doen, verder daar even kijken wat Arke kan aanbieden. :)
Met Adults Only heb je geloof ik ook een apart restaurant en gratis wifi. Is dus wel een aanrader om bij te boeken?
In welke maand ben jij er geweest? Als ik het weerbericht van nu kijk ziet het er bewolkt uit, september is ook de slechtste maand als ik het zo op internet zie.