Wij vertrekken binnen 3 weken richting het Gardameer (auto en tent)
Nu is het erg moeilijk geworden om oppas te vinden voor onze hondjes ik woon niet meer in mijn geboorteplaats daarbij heeft mijn moeder een aantal complicaties waardoor mijn dieren daar niet terecht kunnen. We hadden iemand in gedachten we dachten dat deze persoon het wel leuk vond om 2 weekjes in ons huisje te gaan, persoon is nog thuiswonend en opzoek naar eigen woonruimte daarbij mega zot van honden dus dat leek helemaal perfect, achteraf wil hij dit toch niet. Dus nu moeten we verder kijken in een beperkte tijd.
We hebben om het simpel te zeggen een mega kl*te jaar achter de rug en zijn enorm hard toe aan vakantie en om het nu de laatste minuut nog eens af te blazen.. Daar wil ik liever nog niet eens over na denken.
Voor mijn chihuahua en boomer hondje kan ik wel mensen vinden onze husky x duitse herder moet gewoon in zijn thuis omgeving zijn of bij ons.
Nu zien we op vele camingssites staan dat een hond mee nemen maar 1.50 tot 3 euro per nacht kost en denken we eraan om haar mee te nemen.
We zitten alleen wel in een tent, we gebruiken dat inprincipe enkel alleen voor de overnachtingen nu willen we wel gewoon op de strandjes kunnen komen etc, weet iemand of hier honden toe gestaan zijn? Moet wel zeggen wij zijn geen mensen die tussen de menigte neer ploffen en graag een stukje prive zoeken.
Hoe is het verder met een hond op vakantie? Mijn paps gaat waarschijnlijk ook mee en gaat niet met alles wat wij doen mee dus kan dan eigenlijk mooi op onze hond passen maar hij ligt dan bijv. wel graag op het strand.
Ik hoop dat iemand mij een idee van kan schetsen.