Als je nog niet weet waar je tentje vanavond staat....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Psydoxy

Als je nog niet weet waar je tentje vanavond staat....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-13 22:11

Twee weken geleden vertrok ik met backpack, tentje en een vliegticket naar Engeland voor mijn vakantie. Voor degene die me een beetje kennen ben ik nogal avontuurlijk ingesteld en regel nooit wat als ik op vakantie ga.

In 8 maanden de wereld rond geweest, Marokko, vorig jaar Californië, inclusief Tevis Cup [TEN-ITP] Volunteer @ Tevis Cup, Auburn USA en dan dit jaar Engeland. Eens wat dichter bij huis.

Na een paar dagen Londen verder getrokken naar wat toeristische trekpleisters. Zo kwam ik terecht in Stratford-upon-Avon, "....a delightful surprise in the heart of England", stond naast de weg aangegeven. Het is dan ook dé plek waar alles draait om William Shakespeare. Hij schijnt er geboren te zijn en z'n hele leven gespendeerd. En natuurlijk kun je tegen betaling ook nog z'n 'tombe' gaan bekijken.

Afijn, aangekomen bij de 'tourist information' gevraagd naar dichtstbijzijnde campsite. "You can stay at the racecourse just outside town"........ racecourse?! <<)

Had graag een dagje of 2 hier willen verblijven, maar toen ik hoorde dat het over 2 dagen RACEDAY zou zijn...... maar meteen met een dagje verlengd :D Het is toch ook weer eens puur toeval dat ik toch steeds bij paarden evenementen uitkom als ik op reis ben *\%/*

Het weer had al een paar dagen flink tegen gezeten, toen in Nederland de mussen bijna van het dak vielen liep ik met poncho door de stromende regen, maar de dag van de race was het echt fantastisch, mogelijk de warmste dag van het jaar.

Nou, genoeg verhaal op naar de foto's.

Afbeelding
Als echte liefhebber kom je natuurlijk aan in stijl, zoals 't heurt :+

Afbeelding

Afbeelding
Het eerste paard waarop ik 'm pondjes ingezet heb....

Afbeelding
Veel verschillende optomingen.

Afbeelding
Natuurlijk moest er wat gegokt worden om m'n vakantie terug te verdienen. Dat is helaas niet gelukt, al is de dag wel met winst afgesloten :))

Afbeelding\
Alles was op een groot scherm te volgen.

Afbeelding

And they're off!!!!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De dag werd afgesloten met een ponyrace...... jammer dat het hele terrein al volledig leeg was op de 10 laatste toeschouwers na.....
Afbeelding

Zo zie je maar weer, je weet nooit waar je tentje komt te staan in de avond :D
Op naar de volgende reis :j

mar_fay

Re: Als je nog niet weet waar je tentje vanavond staat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 07:01

Ziet eruit als een prima plek voor je tentje! (jij blij dat je niet middenop de baan stond ;) ) Mijn broertje en ik hebben het ook en keer gehad in frankrijk, races met mont saint michel op de achtergrond. Dat zijn de goede dagen hé :D

karlijn1985

Re: Als je nog niet weet waar je tentje vanavond staat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 11:41

Super stoer Es! Had je weer mooi voor elkaar dat je precies op het juiste moment komt!
Lijkt me erg leuk om dat zo spontaan mee te maken.