Pretparken voor bange schijterds

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Pretparken voor bange schijterds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-13 18:58

Welke pretparken (Benelux, Du) zijn leuk om naartoe te gaan als je NIET in achtbanen, glijbanen, schommeldingen, draaidingen en soortgelijk wilt?
We zijn vaste Eftelingbezoekers, waarbij we Ruigrijk links laten liggen, maar op een gegeven moment wil je ook eens wat anders gaan doen :)

Solleke_Noah

Re: Pretparken voor bange schijterds

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:59

Plopsaland? Zijn we weleens (vroeger :P ) met het hele gezin geweest, je hebt er wel bootjes enzo, maar geen achtbanen geloof ik.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:59

Toverland in Sevenum hahahaha daar gaan wij graag met kids naartoe,daar durf ik tenminste in de atracties (behalve de houten achtbaan brrrr)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-13 19:07

Toverland gaan we eens proberen, Plopsaland schijnt wel veel doe-dingen te zijn en daarmee maak ik hier niemand blij.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 19:11

Koningin Julianatoren in apeldoorn

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 21:23

Urielle schreef:
Toverland gaan we eens proberen, Plopsaland schijnt wel veel doe-dingen te zijn en daarmee maak ik hier niemand blij.

Toverland is écht heel leuk én betaalbaar!Krijg je geen spijt van!!! :)
Daar kunnen kinderen (en volwassenen) tenminste snel in een atractie zonder elle lange wachtrijen,dat haat ik toch zo grrr sta je een uur in de rij voor een 2min.ritje pfff -O-

Oja en wil je een heuse lachkramp oplopen _O- dan moet je bij de motortjes gaan kijken whahaha als die dingen vertrekken lig je dubbel van het lachen,gewoon die koppen van de mensen echt zoooo grappig hahahahaha :')
Da's altijd mijn vermaak hihihi dochter en papa in de atractie en mama staat te gieren met de fotocamera hahaha :=

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 21:35

Ik vond warners Brothers movie world in Bottrop wel grappig.
Ben daar een keer per ongeluk terecht gekomen. We zouden gaan skieen (indoor) maar het was zulk mooi weer dat we van de route zijn afgeweken :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 21:40

Europapark in Duitsland is een heel mooi park om rond te lopen. Misschien wel wat duur voor als je niet in de attracties gaat.. Maar heel mooi aangelegd en alles in thema.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 21:43

Plopsaland is best leuk als je van niet te veel wilde achtbanen houdt :+ Je kan je er een hele dag mee vermaken, er zijn veel roetsjbanen maar ze gaan lekker niet overkop. En je hebt ook gewoon de boomstammetjes, het piratenschip, de zwiermolen, en noem maar op.

Waar is de tijd dat ik nog onbevreesd was :')

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 21:49

hier nog een schijtluis haha ik vind juist opzich doe dingen wel leuk ik vind b.v sprookjes land gewoon zelf minder ik ben altijd bang dat er opeens iemand is bij die verhaaltjes en huisjes enzo die je de stuipen op t lijf jaagt door opeens in beeld te springen ofzo :') _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 22:05

Archeon in Alphen aan den Rijn?

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 13:55

Sizzle schreef:
Ik vond warners Brothers movie world in Bottrop wel grappig.
Ben daar een keer per ongeluk terecht gekomen. We zouden gaan skieen (indoor) maar het was zulk mooi weer dat we van de route zijn afgeweken :P

Zijn we pas nog geweest maar ik vond er geen hol aan!De reclame is mooier dan dat het park is vind ik.
Wij hadden vrijkaarten maar als ik zie hoe hoog de entree is en wat je ervoor krijgt dan vind ik het niet in verhouding staan. :n
Ik dacht er lopen wel leuke figuren rond zoals Sponsbob en lunytunes enz maar heb niet 1tje gezien,beetje sneu voor de kinderen was dat. -O-