Tips gezocht: Zuid Duitsland vakantie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ruitje

Tips gezocht: Zuid Duitsland vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-13 11:29

Mijn vriend en ik willen in september naar Zuid Duitsland, we gaan met de auto en kunnen 7/9 dagen.

Waar ik tegen aan loop als ik op internet naar georganiseerde reizen kijk is dat je vaak minimaal 2 dagen in hetzelfde hotel zit en dan daar 'de omgeving kan verkennen' , de omgeving blijkt dan te bestaan uit ongeveer hetzelfde als bij het vorige hotel :) . Wij zijn echte trekkers, we willen zoveel mogelijk zien in korte tijd.

Daarbij komt, dat we ook graag dingen bekijken waar we geen grote bussen met bejaarde hollanders tegenkomen :')

Dus wie heeft er tips? Het mag van alles zijn, een hotel, of juist die ene boerderij waar je je eigen vis kan vangen en op eten :+ .

Net over de grens van een buurland mag ook trouwens :) !

Emma_s_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 11:36

ruitje

Re: Tips gezocht: Zuid Duitsland vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-13 11:43

Dat het geen georganiseerde reis gaat worden ben ik nu helaas ook wel achter, het lijkt wel of die reizen zich alleen richten op 80 + :+

Wat wij mooi vinden om te zien is cultuur, maar dan geen musea, eerder een oude stad of zoals ik beschreef bij een oude boer met verhalen een vis vangen :') .
Verder houden we wel van natuur, maar we zijn geen fanatieke wandelaars/mountainbikers.

Ik zoek zeg maar in Nederlandse voorbeelden niet: de keukenhof en Volendam, maar die plekjes waar juist geen bussen vol staan en je het land wat 'intiemer ' ( :')) leert kennen?

Emma_s_girl

Re: Tips gezocht: Zuid Duitsland vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 11:45

Dus niet naar Schloß Neuschwanstein naar binnen, evt. wel van beneden het mooie uitzicht genieten ;-).

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-13 11:50

Mooi gebouw! Zou daar best naar binnen willen, maar dan hoef ik niet de rest van de week nog 9 x een kasteel in :) !

Echt alvast heel erg bedankt voor het meedenken trouwens!!