ideeen dagjes uit in zeeland?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marieke1994

ideeen dagjes uit in zeeland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-13 12:07

Hey.
Samen met mijn vriend ga ik op vakantie een midweek naar zeeland. Bruinisse op precies tezijn.
Nu heb ik al een beetje rond gekeken op internet voor leuke uitstapjes rondom dit plaatsje. Weten jullie nog dingen? Ik heb gehoord dat renesse wel leuk is en zierikzee. Maar wat kun je daar doen?
Leuke cafeetjes en restaurants hoor ik natuurlijk ook graag:) en ook ideeen voor supernarkten, bakkers enz enz..
Groetjes marieke

monnikenburg

Re: ideeen dagjes uit in zeeland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 12:14

je kan naar Neeltje Jans, dat is ook altijd erg mooi, dan ga je bv richting Zierikzee, daar de Zeelandbrug over en dan richting Kamperland en dan richting Neeltje Jans, heb je een mooi rondje en op Neeltje Jans kan je heel veel bekijken, doen, wandelen etc

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 12:16

Restaurant Romagna is een echte aanrader, zit in Sluis. Sluis is trouwens best een leuk stadje om door te lopen en wat te winkelen enzo :) 't Zwin is een mooi natuurgebied. Een dagje Brugge is ook een leuke aanrader denk ik. Veel bezienswaardigheden daar op relatief korte afstand. Je moet je er niet al te veel bij voorstellen hoor :P maar er is daar in de oorlog geen bom gevallen dus alles is nog origineel.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 16:24

Brugge ligt toch best van Bruinisse af?

Wat vind je leuk om te doen? Terrasjes pakken? Hoeveel km wil je rijden om iets 'te' bezichtigen. En wanneer ga je :P

marieke1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-13 16:32

Hoi,
Bedankt voor de leuke reacties:) we gaan aankomende maandag. Het ligt denk ik een beetje aan de activiteit hoeveel km we willen reizen. maar natuurlijk geen twee uur haha