Als oudere naar Salou, aanraders?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Als oudere naar Salou, aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 16:32

Iedereen in mijn omgeving begint te gniffelen als ze horen dat mijn vriend(inn)en en ik naar Salou gaan van de zomer. Het stond niet in de planning, omdat we niet konden kiezen is dit het uiteindelijk geworden.

Nu vroeg ik me dus af of er nog aanraders zijn qua tentjes/cafe's/disco's waar ook oudere mensen komen. We zijn allemaal 25+ dus tussen de 16 jarige voelen we ons niet helemaal fijn :')

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 19:23

Ik ben jaren geleden naar Salou geweest. Qua leeftijd lag het gemiddelde wel heel lag. Ik was toen 18 en voelde me al oud. Wel zit er een cocktailbar die super leuk is. Kan je zo geen naam geven van die cocktailbar. Ik weet wel dat die vlakbij Bruintje beer zat en dat ze er allemaal van die grote cocktails hadden voor 4 personen. 1 van die cocktails zat in een ananas die super groot was. Volgens mij was de bar een beetje roze belicht dus hij moet wel opvallen.

Edit: even gezocht, het heet Caffe di mare.

shilady

Re: Als oudere naar Salou, aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 19:31

Zolang je gewoon een goed minimaal 3 a 4 sterren hotel boekt zit je niet tussen de jongeren....

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 19:48

ik ken mensen van 50 + die er heen gingen met een groep waar de jongste ook 25 was.
die hebben zich ook prima vermaakt. zonder last van 16 jarigen.

hun werden ook uitgelachen door bijna iedereen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 23:01

We zitten op een camping. Opzich maakt het ons niet heel veel uit als er veel jongeren zitten (dat weet je van te voren), maar als we een avondje gaan stappen dan wel graag ergens waar ook ouderen komen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 00:36

:= Ik werd vreemd aangekeken toen ik als 16-jarige naar Salou ging :') Ik heb het prima naar mijn zin gehad en paar jaar later wederom. Misschien daar gewoon in het hotel vragen. Ik kan mij niet voorstellen dat alles daar nou van het hosse klosse zuipuhhh is.

Norton

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 07:22

Ik ben er ook geweest als 25+ destijds en heb me prima vermaakt. Lekker op een terrasje aan de boulevard zitten is ook heerlijk. Wij gingen ook een groepje vriendinnen en heb er veel lol gehad.