Eind augustus ga ik, voor mijn opleiding (docente Engels) naar Engeland voor 10/11 weken. Tot midden november dus ongeveer. Ik zal verblijven in the Lake District, in een klein plaatsje waar ik tegen kost en inwoning met paarden werk. Uiteraard ga ik proberen zoveel mogelijk van de omgeving daar te zien. Ik ben nog nooit in Engeland geweest en omdat ik weet dat hier op bokt een aantal kenners zitten, en zelfs mensen die er wonen, probeer ik op deze manier wat info te krijgen

* Is er bijvoorbeeld iemand die tips heeft wat betreft dingen die je moet zien in the Lake District?
* Weet iemand of ik een abonnement kan krijgen voor de trein voor 2 maanden? Ik heb al wat gezocht, maar kan niet echt vinden wat ik zoek.
Mijn zusje doet dezelfde opleiding en zit als au-pair in Londen. Zij zou als het kan graag in contact komen met mensen die ook in Londen zitten en een keer zouden willen afspreken. (Zij zit daar vanaf begin september tot midden november). Of misschien dat jullie tips hebben voor haar?
* Hoe kom je bijvoorbeeld het snelst in contact met mensen?
* Is het veilig om in je eentje op pad te gaan in Londen?
* Kan zij het beste een abonnement op de metro nemen of op het openbaar vervoer in het algemeen?
Graag zoveel mogelijk tips en ervaringen, alles is welkom

Alvast bedankt!