Beautycase/toilettasstress......

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Beautycase/toilettasstress......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-13 16:28

Het gebeurd mij altijd weer :o
Als ik weg ga ben ik altijd mijn toilettas, die krengen verdwijnen gewoon.
Nu was ik ook in het bezit van de meest lelijke toilettas ooit gemaakt, dus heel erg vind ik het niet.

Maar nu moet ik dus een nieuwe. Wat ga ik doen? Ga ik voor een beautycase of wederom voor een toilettas?
Eerder gingen we altijd in een hotel dus ik propte thuis alles in de toilettas, soms nog wat losse dingen in de koffer.
Maar goed nu gaan we kamperen, dus zal ik toch over de camping moeten. Elegant zal dat wel nooit worden, maar een leuke toilettas/beautycase kan misschien wel helpen :+ ;)

Dus mijn vraag:
Waar maken jullie gebruik van en waarom?
En waar heb je dit gekocht want het lijkt er op dat ze bij mij in de buurt nergens te koop zijn, ja of ze zijn heel lelijk.

Winged

Re: Beautycase/toilettasstress......

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:43

Lang leve de action :D
Hier een toilettas, past net wat gemakkelijker ivm mijn backpack.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:49

Zelf heb ik een toilettas. :)
Een beautycase heeft vaak een onhandige vorm waardoor die niet meer in mijn koffer/tas past. Een toilettas kun je overal tussen proppen; ideaal, want hier gaat mijn toilettas pas als allerlaatste mijn koffer/tas in. Voordeel van een beautycase is wel dat je spulletjes wat veiliger opgeborgen zijn, al is tot nu toe niks stuk gegaan in mijn toilettas.

Mijn toilettas komt bij de Douglas vandaan. Hij was wel wat duurder, maar gaat nu al bijna 5 jaar mee en ziet er nog steeds erg netjes uit. :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 20:08

Ikea of action hebben prima cheap ass toilettassen. Nou moet ik zeggen dat het me echt niet uitmaakt of ik met een foeilelijk ding rondloop, wat een ander denkt maakt me daarin niet zoveel uit.
Ik heb dus gewoon een simpele toilettas, moet in een backpack passen namelijk en veel troep neem ik ook al niet mee. Lekker simpel :+

Spruitje56

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 20:59

toiletas !
vind beautycase meestal te veel plek innemen!
het zelf al jaren een van oilily en gat echt prima past genoeg in

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 10:29

Kruising tussen toilettas en beautycase :D
Heb je bij de betere kofferwinkels, neemt niet zoveel plek in als beautycase maar heeft wel van die fijne vakjes waar je alles in kan vastzetten zodat niks kapot gaat onderweg!

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 11:49

Ik maak altijd gebruik van 2 toilettassen, 1 voor m'n makeup en 1 voor showergel/shampoo etc! :j

max_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 13:03

Ik heb een hele makkelijke van de hema, een vierkante toilettas met een haakje eraan zodat je hem aan de wasbak ofzo op kan hangen. Echt ideaal!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 15:56

Je hebt ook toilettassen met een haakje er aan, die zijn echt IDEAAL voor op de camping, die kun je dan namelijk gewoon aan een haakje hangen in t toiletgebouw en dan wordt je toilettas dus niet nat. Ik heb een niet heel bijzonder model, maar ze zijn er ook in leuke modellen. Past wel super veel in de mijne, heb m bij Bever Zwerfsport gehaald destijds.

Ik bedoel zoiets:

Afbeelding

Edit, hema heeft er ook eentje:
http://www.hema.nl/winkel?fh_location=% ... l_11830683

wel saai, maar wel heel handig vind ik op de camping