Ik ben opzoek naar een weekendje weg waarbij onze hond ( jack russel ) mee kan. Hebben jullie nog leuke ervaringen / tips of ideeen ? Laat het me weten...
Ik weet niet wat je precies zoekt, maar bij een bungalowpark mag bijna altijd 1 hond mee. Bed & Breakfasts doen vaak ook niet zo moeilijk als het maar om 1 hond gaat en zeker niet als het zo'n kleine als die van jou is
Silence
Wij gaan altijd naar Center Parcs met de honden Wil je binnen of buitenland? Hotel/huisje? Er zijn ook hotels waar de hond mee mag!
Wendy1978
Geplaatst: 27-06-13 10:30
Wij zijn in mei naar Texel geweest, heel hondvriendelijk eiland Zelfs in restaurants in de Koog stonden hondenbakken klaar op de terrassen als je er wilde blijven eten
ik zit met het zelfde weekendje weg in de buurt van stuttgard iemand enig idee het enige is er moet een hond mee kunnen van ongeveer zelfde formaat als ts. sorry ts als je dit vervelend vind
Rosannee_
Geplaatst: 27-06-13 17:17
Ik weet wel een huisje in duitsland bij Beltheim waar de hond mee mag, en je zit in het bos Pb voor meer info
Ik zit op dit moment in zeeland met de hond een midweekje en wat bevalt het goed zeg prachtige brede zandstranden zijn hier !
VogeltjeM
Geplaatst: 27-06-13 17:19
Wij hebben ook een klein hondje en tot nu toe hebben we ze altijd meegenomen op weekend en vakantie. In de meeste hotels (tenzij echt megaluxe) mag een klein hondje wel mee. Gewoon even bellen van tevoren.
WhiteLogness
Geplaatst: 27-06-13 17:21
In zeeland hebben kennisen van ons een eigen caravan en dat is dan 5 min lopen van het strand dus dat is natuurlijk heerlijk er ligt ook een camping dichtbij of daar honden mogen komen weet ik niet..
iedereen bedankt voor de tips .. centerparcs zat ik ook al aan te denken .. maar t lijkt me echt heerlijk iets aan het strand vooral voor de hond die ziet dat gewoon nooit ...
Als je graag aan zee wilt, is een Waddeneiland misschien een optie. Hier vlakbij heb je een heel mooi duingebied, met uiteraard het strand, maar honden mogen in deze tijd niet los door de duinen. Dus dat is misschien niet echt wat dan.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 02-07-13 10:56
Vlieland is wel een optie dan, daar mag de hond overal op het strand los, en in het bos is ook een losloopgebied.
Def
Geplaatst: 16-07-13 19:48
Ik kijk altijd op marktplaats naar particulieren die huisjes verhuren. Daar mag bijna altijd een hond in. Je kunt op marktplaats ook zoeken op 'hond'. Daarnaast is zo'n huisje altijd redelijk goedkoop. Goedkoper vaak dan op een vakantiepark en je hebt alle ruimte voor jezelf (zonder de jengelende buurkinderen ). Alle Waddeneilanden mogen honden ook in de zomer los op het strand komen. Verder op bepaalde stukken in Noordwijk mogen honden ook los op het strand. In Zeewolde zit een leuke camping met een hondenstrand. Verder zou ik goed kijken waar je losloopgebieden hebt. Wij zijn eens naar de Ardennen op vakantie geweest met hond, de omgeving was echt heel erg prachtig, maar de hond kon nergens los vanwege het schieten daar op loslopende honden. We hebben daar heel mooi kunnen wandelen, maar ik had toch telkens die info in mijn achterhoofd Zuid Limburg bij Vijlen is ook superleuk. Je hebt daar een mooi hondenlosloop bos met een heel mooi restaurant erbij.