Paardrijden Australie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

max_m

Paardrijden Australie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 10:23

Over 4 weken gaan mijn vriend en ik een maand naar Australie! We beginnen bij Cairns en gaan dan eerst naar Cape tribulation en rijden dan naar beneden naar Sydney.
Nou wil ik heel graag een paar keer paardrijden daar. Alleen geen tochten van meerdere dagen omdat mijn vriend geen ervaring heeft.

Wie weet leuke tochten op onze route? Ik had al een leuke gevonden bij Cape Tribulation maar vroeg me af er nog andere leuke zijn waar mensen ervaring mee hebben.

Oooe ik heb er zo'n zin in! *\o/*

Goof

Re: Paardrijden Australie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 17:05

Ik ga ook over 4 weken naar Australie :+
Heerlijk vooruitzich he!?

Mijn ervaring met de route die jij gaat doen is dat je overal wel kunt paardrijden. Ik heb rondom Cairns heerlijk gereden, maar je kunt ook bijvoorbeeld kiezen voor rijden in de Blue Mountains bij Sydney. Er is genoeg aanbod dus ik zou gewoon kijken wat je daar ter plekke tegenkomt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 21:34

Ik heb in Valerie gereden, ligt ook op jouw route.

max_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-13 10:51

@Goof, Wat leuk dat je er ook heen gaat! Wanneer vlieg je? En waar ga je allemaal heen?
Maar dat idee kreeg ik al wel een beetje. Ga daar wel een beetje rondkijken. De Blue mountains lijken mij ook erg mooi!

@Liek, Zal vanavond even opzoeken waar het ligt :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 12:06

Ik vlieg over een maand en verblijf er ook een maand. Heb een camper gehuurd en ik ga de route Sydney - Melbourne - Adelaide - Uluru - Alice Springs - Darwin pakken. Vandaar vlieg ik weer terug naar Sydney en dan naar huis. Heb de route al eerder gedaan maar dan met de bus, tours en dmv liften, maar nu kan ik rijden zoals ik wil en stoppen waar en wanneer ik wil :D

Ik ga waarschijnlijk ook nog wel een keer ergens paardrijden denk ik. Ik zie onderweg wel waar.
Jij doet de ooskust dus?

max_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-13 09:51

Wat grappig ik vlieg ook precies over een maand! Is ook een mooie route die jij gaat doen zeg!
Wij gaan inderdaad de oostkust doen. Hebben ook een camper gehuurd, dus ben heel benieuwd.

Wil heel graag nog wel meer zien, alleen vriend kon niet langer vrij krijgen. Maar gaan gewoon later nog een keer!

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 13:23

Hoihoi!

Ik ben benieuwd waar jullie uiteindelijk gereden hebben? Ik ben op dit moment in AUstralië en ben van plan volgende week te gaan paardrijden in de Blue Mountains..

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 18:02

Ik heb gereden in de prachtige omgeving van Adelaide afgelopen zomer.