Tickets boeken via cheaptickits.nl?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Tickets boeken via cheaptickits.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 20:53

Wie heeft hier ervaring mee?

We willen graag van Düsseldorf/Weeze airport naar Marrakesch Marokko.

Het scheelt heel wat in kosten, maar is het een veilige manier om een vliegreis te boeken?

Rennie89

Re: Tickets boeken via cheaptickits.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 20:54

ik heb volgens mij mijn vlucht naar amerika geboekt met cheaptickets :) prima site

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 20:55

Ja hoor, zeer betrouwbaar. Niks mis mee :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:11

Vanaf Dusseldorf vliegt vooral Ryanair bij mijn weten. Is het niet voordeliger om het gewoon via hun te doen?

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:12

Laatst bijgewerkt door shilady op 20-06-13 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:14

Ik heb er een hoop problemen mee gehad. Tickets die niet kwamen, vervolgens dramatische vluchttijden gekregen. De berreikbaarheid van Cheaptickets was ook waardeloos, personeel spreekt zeer gebrekkig Nederlands.. Ik doe het nooit meer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:24

Nu nog hopen op gunstige vliegtijden!

Maar op internet genoeg betrouwbare recensies gelezen dus geboekt.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 07:31

Cheaptickets vind ik niet echt betrouwbaar. Gezocht naar vluchten naar Egypte, kwam als goedkoopste Egyptair uit met overstap en ruim over de duizend euro als goedkoopste vlucht...
Terwijl ik met Transavia voor 340,- een retourtje had zonder overstap.. Hij laat dus niet alle airliners zien..

MarisdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 07:39

@Princesj: Cheaptickets is alleen maar een intermediair, de vluchttijden etc worden door de maatschappij betaalt.

Ik gebruik zelf ook vaak worldticketcenter.nl

Let goed op de bijkomende kosten voor het afsluiten, daarmee wordt je ticket vaak toch nog duurder dan bedoeld. Het loont ook om nog even bij de maatschappij zelf te kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 08:17

We zijn bij cheaptickets het goedkoopste uit. Voor €180,- retour naar Marrakech.
Dat is volgens mij niks te gek!

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 08:45

MarisdB schreef:
@Princesj: Cheaptickets is alleen maar een intermediair, de vluchttijden etc worden door de maatschappij betaalt.

Dit was hun fout. Doordat hun mijn boeking niet goed door hadden gevoerd, was de vlucht die ik had geboekt overboekt en werd mij zonder overleg gewoon een ticket voor een hele andere vlucht doorgestuurd..

Wat ik vaak doe is kijken op Cheaptickets wat de goedkoopste vlucht is, en dan bij de luchtvaartmaatschappij zelf boeken.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 08:49

vonneke schreef:
We zijn bij cheaptickets het goedkoopste uit. Voor €180,- retour naar Marrakech.

download de skyscanner app eens. Daar kun je tickets - retour - vinden voor zo'n 50 euro.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 10:05

Winged schreef:
[naam] schreef:

download de skyscanner app eens. Daar kun je tickets - retour - vinden voor zo'n 50 euro.

Klopt maar niet exact op de data die wie willen ;)

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 10:10

Cheaptickets is prima maar ze vragen natuurlijk wel extra boekingskosten. Die hoef je niet te betalen als je direct bij de vluchtmaatschappij boekt, zoals transavia of ryanair. Ik gebruik deze site als zoekmachine om een handige vlucht uit te zoeken en boek vervolgens bij de maatschappij zelf. Scheelt toch gauw een euro of dertig..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 10:20

Winged schreef:
[naam] schreef:

heb net nog even gekeken, hebben geen goedkopere vluchten voor ons dan scheaptickits

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 10:23

vonneke schreef:
heb net nog even gekeken, hebben geen goedkopere vluchten voor ons dan scheaptickits

Prijzen op de app zijn inderdaad net wat hoger (je kan trouwens gewoon willekeurige datum kiezen) maar zij geven wel duidelijk aan welke airline ze gebruiken. Daarna ga jedus naar de airline zelf en heb je vaak nog een veel lagere prijs. (scheelt soms de helft) Maar: Zelf weten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 10:24

We hebben het gisteren heel goed uitgezocht. Dat is het nadeel van in een vakantie weg gaan. Dan zijn de vluchten niet zo goedkoop.
Daarom hebben we ervoor gekozen uit te wijken naar Weeze

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 20:37

Vanaf weeze vliegt ryanair, das een hele goedkope. wel vaak op rottijden maar goed dat kan het waard zijn natuurlijk.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 12:14

Wij hebben onze vliegtickets voor deze zomer ook gekocht bij Cheaptickets. Verliep verder prima, als we nou over 3 weken ook het vliegtuig in komen, ben ik erg tevreden over Cheaptickets ;)

Vorig jaar hebben we geboekt bij Vliegwinkel. Die vond ik persoonlijk fijner dan Cheaptickets, vind de site overzichtelijker en het overzicht van de tickets ook. Maar de ticketprijzen lagen deze keer hoger bij Vliegwinkel dan bij Cheaptickets, daarom toch voor Cheaptickets gekozen.