Paar dagen Disney in oktober

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Paar dagen Disney in oktober

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 20:24

Ik ben bijna een jaar samen met mijn vriend en daarom zou ik graag met hem naar Disney willen. Mijn idee zou zijn 3 dagen, 2 dagen park.
Het idee om dit in oktober (herfstvakantie) te doen, is omdat ik dan 18 ben en dus daarheen kan rijden :)

Ik wil het liefst zo goedkoop mogelijk, gewoon een simpel hotel incl. tickets voor Disney.
Heeft iemand hier misschien tips? Is een trein of busreis misschien goedkoper? Of kunnen we beter met de auto gaan?
Kan ik beter naar een reisbureau gaan of is internet ook betrouwbaar genoeg?
Ik wil minstens 2 dagen naar het park, zodat we lekker de tijd hebben :j
Google heeft me maar een klein beetje geholpen, ik kom echt op hele verschillende prijzen uit :=

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 20:26

madeliefw

Re: Paar dagen Disney in oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:03

Met twee personen ong 500 moet wel lukken. Gewoon goed googelen. Wij zijn met de auto met kras geweest, 3 nachten in een hotel net buiten Disneyland.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:10

2 nachten, drie dagen park = 526 euro incl tickets en excl administratiekosten. Maar wel incl. ontbijt & zwembad :D (heeeeel awesome zwembad)
15 min afstand van het park.
Scheelt dat Rob nog geen 18 is xd

Verder ben je dan 18, beginnende bestuurder. Ik vraag me af of het slim is om dan al 500 km te rijden.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:14

Oad heeft op het moment kortingen. Dan zit je in een hotel op het Disneyterrein http://www.oad.nl/disney-actie?icmp=disneyPRmei Alle hotels is op loopafstand van de parken.
Net buiten het park is uiteraard ook een mogelijkheid, en inderdaad via Kras is dat goed te boeken.

Zelf boeken is goed te doen hoor. Er is hier trouwens op bokt (bokt erop uit) ook een Disneyland topic, volgens mij zijn we al aan deel 3. Daar is ook veel info en ervaringen te vinden.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:53

Zoek eens naar het Hipark Hotel in Serris. Is op loopafstand van Disney en er stopt een (gratis) bus naar Disney voor de deur; zit vlakbij een groot winkelcentrum met meerdere restaurants (stuk goedkoper dan eten in Disney zelf!), en het is een goedkoop hotel. Moet je wel de Disney-tickets apart kopen, maar wij waren hiermee nog altijd voordeliger uit dan boeken bij het goedkoopste Disney-hotel inclusief tickets.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:59

Wij zaten in maart 3 nachten voor 240 incl Disney in raddison. Hmm met de reis en alle eten en drinken erbij ben je dan wel meer kwijt inderdaad. 2 volle dagen Disney heb je wel nodig trouwens. Meer hoeft niet

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 22:18

...... maar kan wel. Drie dagen vind ik persoonlijk precies goed. Vaak is de eerste en de laatste dag al wat korter in verband met reizen.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 22:24

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 15:48

Saaams schreef:
2 nachten, drie dagen park = 526 euro incl tickets en excl administratiekosten. Maar wel incl. ontbijt & zwembad :D (heeeeel awesome zwembad)
15 min afstand van het park.
Scheelt dat Rob nog geen 18 is xd

Verder ben je dan 18, beginnende bestuurder. Ik vraag me af of het slim is om dan al 500 km te rijden.

Klopt, bij veel sites moet ik hem invoeren als kind :')
Over daarheen rijden heb ik al met mn pa over gepraat, was geen probleem. Auto mag ik lenen als ik dat wil en t/m oktober ga/moet ik heel veel rijden.

Iedereen bedankt! Ik ga nog even verder uitzoeken :D

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 18:36

Update! Prijs is niet meer zo'n heel groot probleem aangezien mijn ouders betalen :D
Het idee is nu om met de trein te gaan, minstens 2 dagen in het park, nog wel een simpel hotel. We hoeven geen duur Disney hotel :+

LoessM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:40

Wij hebben vorig jaar via vakantieveilingen bij sejours et affaires gezeten. ca. 5 minuutjes lopen naar het treinstation, dan 1 halte met de trein (echt maar 4 minuutjes of iets) en dan stap je onder disneyland uit. Ideaal en erg voordelig. Het was niet super luxe maar schoon en helemaal goed. Je hebt ook een eigen "keukentje" waardoor je ook nog eens drinken koel kan bewaren, en lekker thee/koffie kan zetten als je weer terug bent. Scheelt ook geld :)

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:41

Ghostattack schreef:
Update! Prijs is niet meer zo'n heel groot probleem aangezien mijn ouders betalen :D
Het idee is nu om met de trein te gaan, minstens 2 dagen in het park, nog wel een simpel hotel. We hoeven geen duur Disney hotel :+

Doe mij eens jou ouders xd

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 18:45

Haha ik krijg het 'voor mijn verjaardag' :) Periode maakt dus eigenlijk ook niet uit, maar ik denk dat in oktober gaan wel goedkoper is dan in de zomervakantie.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:45

Ik ben zelf paar jaar teug met vrienden met de auto geweest. Toen zaten we in een partner hotel die liggen een eindje van het park af maar zijn goedkoper en er rijden gratis pendelbussen naar het park. Het hotel was incl. ontbijt buffet dan deden we stiekum broodjes en croisants meenemen in onze tassen als lunch.

wij zaten geloof ik in het kyriad hotel weet niet precies hoe je het schrijft prima hotel nette kamers gratis parkeren en gratis vervoer naar disney lekker ontbijt met veel keuze.
Laatst bijgewerkt door Roosje01 op 21-06-13 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:51

Ghostattack schreef:
Haha ik krijg het 'voor mijn verjaardag' :) Periode maakt dus eigenlijk ook niet uit, maar ik denk dat in oktober gaan wel goedkoper is dan in de zomervakantie.

Ik ga wel stiekem mee in je koffer en dan vouw ik Marijn ook op. Of Marijn en ik gaan onderkoffer en komen we jullie stiekem tegen :+

https://book.disneylandparis.com/HotelR ... State.aspx
tweede.

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 12:34

Ik zou even goed kijken wanneer de franssen vakantie hebben, ben 4jaar geleden ook in disney geweest in oktober. Toen was het echt heel druk.. De franssen hadden toen ook vakantie