Vooraf werd er door veel mensen gezegd dat het allemaal erg gevaarlijk zou zijn en dat ze niet begrepen dat we die kant op gingen maar we hebben ons geen enkele keer onveilig gevoeld. Natuurlijk moet je wel goed nadenken in zo'n stad maar de mensen waren juist opvallend vriendelijk en behulpzaam tijdens onze reis.
De stad was ook anders dan ik me voorgesteld had. Veel schoner en veel meer groen.
We zaten in een woonwijk bij mensen thuis via Airbnb en we hadden geen betere plek kunnen treffen. Onze host heeft ons geholpen om de stad in een paar dagen te leren kennen en de laatste dag zijn we naar Teotihuacan geweest waar we de beroemde piramides bekeken hebben.

Kasteel op het hoogste punt van het park. Er was een geschiedenis museum wat erg interessant was en je had een mooi uitzicht over de stad.

Maakte niet uit welk moment van de dag het was, er was altijd wel ergens een file

We hebben super mooi weer gehad maar ook een middag maar heel veel regen

Hoogtepunt van onze trip was een bezoek aan Teotihuacan. Hier heb ik wel 100x geroepen hoe mooi het was. We hebben de zonnetempel beklommen en zijn over het enorme terrein gelopen. Hier was rond het begin van onze jaartelling een enorme stad waar wel 200.000 mensen woonden.

Ik wil niet weten hoeveel miljoenen van de kleine steentjes overal in geplaatst zijn

Mooi uitzicht en nog niet eens op de top

De laatste trap naar boven