Kan je met je rabobankpas pinnen in londen?
Sommige denken dat hij dan geblokeert wordt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eileen_ schreef:Jaa, maar dat kost je wel extra. Mijn vriendin heeft rabobank en toen we in Londen waren, kon zij ook gewoon pinnen.
Ik adviseer je wel eerst een bedrag daar te pinnen wat je denkt ong uit te geven aan kleinere dingen (eten, souvenirtjes, accessoires enz) en dure dingen (dure kleding bijv) wel gewoon te pinnen. Bij het pinnen bij betaalautomaat kost het al 2.50 extra, bij pinnen in winkel weet ik niet maar dat zou ook wel wat zijn
Hanmar schreef:Hier een Bokker die (met Rabobankpas) naar Londen is verhuisd![]()
Ik heb niets hoeven doen om 'm te 'deblokkeren' voor Engeland, maar houd er wel rekening mee dat het type pinpas (Maestro denk ik? Heb 'm even niet bij de hand) niet in alle winkels/cafes aangenomen wordt. De standaard is hier 'Visa Debit'. Meestal lukt het wel dus, maar houd misschien wat contant geld achter de hand (pinautomaten werken eigenlijk altijd wel) zodat je kleine dingen contant kunt betalen en niet telkens afhankelijk bent van de passen. Ik heb er nooit echt een patroon in kunnen ontdekken welke winkels 'm wel of niet accepteren maar weet wel dat ik zo af en toe ergens geweigerd ben.
Veel plezier!