Gezocht: restaurant in Den Helder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rumina

Gezocht: restaurant in Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-13 17:15

Ik zoek nog een leuk restaurant om tijdens de sail volgende week te gaan eten, maar ik ben nogal kritisch ;). Liefst Den Helder zelf maar de nabij omgeving mag ook.

De eisen:
- niet duur
- kindvriendelijk (er hoeft niet persee een kindermenu en speelgoed te zijn, maar een kinderstoel zou wel heel prettig zijn)
- vegavriendelijk (dus niet als enige vegaoptie een salade met geitenkaas ofzo :r)
- geen snackbar

Ik hoop dat jullie tips hebben.

Dieselpaard

Re: Gezocht: restaurant in Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 17:19

Wat gezellig! De sail is wel een hele happening hier, dus ik wil je adviseren om eigenlijk met het openbaar vervoer richting sail te gaan! De marinebussen komen namelijk gewoon het haventerrein op en van daaruit kun je de sail en de marinedagen bekijken.
Er zijn verschillende restaurants, zelf heb ik geen kinderen, maar ik ga wel graag uit eten :)
In Den Helder:
- Landsend (bij de boot naar Texel)
- Spijz
- Costa Smeralda (pizzeria)
- Chinese boot

In Julianadorp:
- Kruimeltje
- Pagode (chinees restaurant)

Veel plezier!!

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 17:20

Bij Lands End kan je heerlijk eten!
Daarnaast genoeg leuke resteurantjes om lekker te eten.

Rumina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-13 17:36

Dieselpaard: we waren van plan bij de kooy te parkeren en dan met de bussen te gaan die vanaf daar shuttelen. Daar zal vast genoeg parkeerplek geregeld zijn toch?

Oja, chinees valt ook af, want de keren dat ik afgelopen jaren ergens chinees heb besteld kwam ik steeds na een paar happen verdwaalde stukjes vlees tegen. Dus dat vertrouw ik niet meer. :+

Spijz heb ik opgeslagen, ziet er goed uit. Lands End kende ik al.
Kruimeltje, ik ging er door de naam en site vanuit dat het vooral pannekoeken was en er voor de volwassenen ook wat in elkaar geflanst en gepingt wordt :o Maar het eten is dus wel goed?

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:42

Ben ook van plan om volgende week naar Sail te gaan. Ik heb ook gehoord dat je prima bij de Kooij kunt parkeren.
Kade60 op Willemsoord is ook een leuk restaurant, maar nu wel midden in de drukte. En ik weet niet waar je vandaan komt, maar laatst heb ik met collega's gegeten in Brekers in Callantsoog/Grote Keeten. Ook leuk en misschien minder druk tijdens Sail.

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:45

Kruimeltje! Zeker weten!

Is zeer kindvriendelijk met kindermenu, speeltuin aan de restaurant zelf en een speelhoek. Ook vegetarische recepten! http://www.kruimeltje.info/restaurant/

En anders is het Steakhuis Duinoord ook een aanrader! Wel meer voor volwassenen, maar als kind kan je er ook lekker spelen en grillen aan tafel vinden ze vaak fantastisch! http://www.duinoord-denhelder.nl/

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 20:01

Ik heb laatst heerlijk gegeten bij de pizzeria midden in Julianadorp. Goede grote pizza's met veel keus, ook in vegetarisch.

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 20:09

De pizzeria in julianadorp vind ik ongelooflijk slecht! Bediening loopt in eigen kleding (lees: afzakbroeken voor de jongens, ja daarbij zie je boxers, shirtjes naar keuze), de pizzabodem is niet gaar en er worden geen echt verse producten gebruikt. Kortom, niet mijn ding.
Dat je bij de kooy kon parkeren wist ik niet...ik pak gewoon de bus naar den helder en stap daar op een andere bus ;)
Duinoord is idd ook een erg lekker restaurant. Laatst ook bij het nieuwe pannenkoeken huis in den helder gegeten. Vond het niet zo geslaagd. Daar presteren ze het om de pannenkoeken niet gaar af te geven aan de klant :(
Brekers ben ik nooit geweest. Schijnt idd wel leuk te zijn. Anders misschien richting schagen? Daar zijn veel lekkere restaurants!

Succes met je zoektocht!

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 20:14

Kruimeltje vind ik niet zo denderend,en pizzeria in julianadorp is niet meer wat het geweest is.
Netjes dat je op het kooypunt kunt parkeren.

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 23:22

Het eten bij Kruimeltje is prima. Ook bij Brekers feweest en dat was ook heerlijk.
Van Spijz heb ik ook goede verhalen gehoord.