Gezocht: 'last minute' reisgenoot naar Sziget

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SunNDLM

Gezocht: 'last minute' reisgenoot naar Sziget

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-13 13:01

Hallo allemaal! :wave:

Zoals de titel al verklapt wil ik heel graag naar het Sziget festival (http://www.szigetfestival.nl) in Boedepest van 5 tot 12 augustus aanstaande. Door omstandigheden heb ik nog geen vakantie geregeld voor komende zomer en nu is het zo laat dat ik geen reisgenootje(s) meer kan vinden.
Vandaar mijn oproep! Wie o wie zou het ook leuk vinden om richting Boedapest te rijden met de auto en daar te gaan genieten van cultuur, muziek, theater, noem het maar op. Het lijkt mij heel leuk om met een groepje mensen te gaan, nieuwe mensen leren kennen, nieuwe ervaringen opdoen.

Wie wilt er mee? *\%/*

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 21:47

Niemand? -O-

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 21:49

Ik wil wel mee hoor :D
Maar is het niet goedkoper met het vliegtuig te gaan?

EDIT: valt dit in de bouwvak?

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 21:58

Aaah toch wel iemand! :D

Het vliegtuig is - als je met ryan air vliegt - goedkoper maar die sluiten niet echt aan... Dan moet je ongeveer 4 dagen voor aanvang vliegen en 4 dagen na afloop weer terug dus de kosten die je dan extra maakt aan een hotelletje zijn dan zo hoog dat het eigenlijk goedkoper is om met de auto te gaan.
Er rijden wel nog bussen en dat is €100,- retour dus dat is ook wel erg aantrekkelijk. Ik denk dat dat het voordeligste is wanneer je auto niet 'vol' zit zeg maar. En bovendien hoef je dan geen auto te rijden na 7 'zware' dagen!

Het lijkt me erg leuk om met een aantal bokkers op reis te gaan! Hopelijk zijn er nog een aantal mensen die er wel zin in hebben, wie weet kunnen we dan met een leuk groepje een toffe zomervakantie tegemoet gaan! *\o/*

Edit: wanneer valt de bouwvak? Hahaha! Het is 5 tot 12 augustus dus dat is de eerste volle week.

heidy_wilco

Re: Gezocht: 'last minute' reisgenoot naar Sziget

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 22:09

Als het in de bouwvak is gaat het niet lukken hoor.
Ik ken trouwens (bijna) geen een van die bandjes daar, maar dat maakt niet zo veel uit... Gaat om de lol:) Maar anders even zoeken naar meer maatschappijen. In die periode vliegen sowieso al meet vliegtuigen.

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 22:15

Mijn vriend is vorig jaar geweest, als ik hem moet geloven was het echt geweldig!! Zou zelf ook willen maar ben helaas pas 16. Veel plezier!!

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 22:16

Er is toch ook een trein die daar naar toe gaat? Of die was er iig...

dreamer1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 17:49

Al iemand gevonden?
Ik ben ook aan het twijfelen of ik nog eens naar Sziget wil of dat ik een goedkope zonvakantie wil vinden.

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-13 09:40

Hee! Sorry voor de late reactie... Maar het is bijna zeker dat ik niet meer naar sziget ga... Helaas heeft de crisis ook mijn baantje ingepikt oftewel er is geen geld... ;(

Volgend jaar dan maar!