Tips voor op vakantie in Port Zelande.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anseltje

Tips voor op vakantie in Port Zelande.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 12:29

Hallo allemaal!

Allereerst, mijn excuses voor als ik dit bericht fout gepost heb. Ik zou namelijk niet weten waar ik mijn topic moet plaatsen :o

a.s. 21 juni ga ik met mijn vriend en 3 andere stelletjes een lang weekend naar Port Zelande.
Nou ben ik zelf helemaal verliefd op provincie Zeeland en vind ik het geweldig dat we daar naar toe gaan. Ik ben een beetje aan het rondkijken wat er dat weekend allemaal te doen is daar in de buurt. Helaas krijg ik niet echt resultaat, omdat ik daar het gebied ook niet zo goed ken.

Nou weet ik dat er een hoop wel uit die buurt komen, dus voor alle mensen uit die omgeving;

Weten jullie een leuk feest, fantastische eettent of iets wat we écht gedaan moeten hebben in de omgeving van Port Zelande??

Ik hoor graag meer :D

SplashIsLief

Re: Tips voor op vakantie in Port Zelande.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 12:31

Dit topic staat verkeerd. Dit is meer iets voor Bokt Erop Uit, dus ik zal het topic even temmen. :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 12:31

Port Zelande ligt in Zuid-Holland hoor :D

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 13:14

BEU is ook voor binnenlands :), als je 't zo bedoelt. Maar het ligt idd in Zuid-holland :D . Wel redelijk dichtbij Zeeland en de kust trouwens.

't Is ook in de buurt van o.a. Ouddorp, waar je volgens mij ook wel een dag (of 2) zoet mee bent :)

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 13:17

Dat ligt zeker net in het grensgebied daar :+
Ik ben er vroeger ook al een keer geweest en heb daar toen nog paardgereden bij Manage Grol en ben op mn 16e 2x in Renesse geweest en daar lag het vlakbij dus ik meende echt dat het Zeeland was haha ... :')

Als we nou een week later waren gegaan konden we naar Concert at Sea, maar helaas niet echt opgelet tijdens boeken.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 13:29

LZP -> BEU

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 13:35

ik ben hier dit weekend van vrijdag tot maandag met een groep vrienden dus als ik nog tips heb zal ik ze na dit weekend vertellen hahah

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-13 11:29

Ja dat zal fijn zijn, super!

Net als Renesse dat is opzich ook altijd kei mooi, maar dan zijn wij vroeger allemaal al geweest en daarbij zijn wij van de leeftijd 21 tm 25, dus weet ik ook niet of het nog wel zo super leuk zal zijn daar haha.

Maar als je tips hebt voor eettentje, terras of bezienswaardigheden etc. dan hoor ik het graag :D

Bubbleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 11:32

In Ouddorp (en omgeving wss ook) kan je in bijna elke winkel 'De Blauwe Stapper' kopen waar alle activiteiten van een heel jaar in staan :D incl. feesten e.d.

Jolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 11:34

Zierikzee is een leuk plekje... Rond de zomer zijn er ook altijd toeristenmarkten. Misschien ook leuk... Weet alleen niet vanaf wanneer dat begint..