Ibiza duur? Naar playa d'en bossa of san antonio?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LifeLove

Ibiza duur? Naar playa d'en bossa of san antonio?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 20:38

Hoi bokkers,

Volgende zomer hebben mijn 2 vriendinnen en ik de plannen om naar Ibiza op vakantie te gaan.
We willen dit gaan boeken via gogo.
We vragen ons alleen af of het overal zo duur is (8 euro voor een spa blauw) of dat dit alleen in de grote discotheken is.
Kunnen je verder ook eten voor een betaalbaar bedrag?

Verder had ik nog een vraag.
OP gogo worden er 2 plekken aangeboden: Playa d'en bossa en san antonio.
Welke plek moeten we naartoe? Zit er verschil in prijzen/type volk etc?

Hopelijk kunnen jullie ons helpen :)

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 20:40

Ik ben er in het naseizoen geweest (begin oktober), waaronder in Pacha. Het drinken (en de entree, toen was het 30 euro, normaal richting 80 is normaal voor Pacha) daar is wel echt zo duur. In kleinere discotheken was het wel wat goedkoper. Het eten is er wel goedkoop. Wij zijn in San Antonio en Eivissa (waar Pacha is) geweest. San Antonio is zeker een aanrader :j

Glitter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 20:47

Sant Antoni is een onwijs mooie plek, leuk stadje, THE place to be voor de zonsondergang.

Echter zou ik eerder naar een hotel gaan in Ibiza stad, Hotel Lux Isla is een aanrader, niet te duur, super netjes en schoon.

Ik ben ook in THE One Resort geweest, dit is alleen wel een stuk duurder!

Verder is Homeloos in Figuretas een tapas restaurant van een Nederlander, zijn bij naam is de haaienman. Onwijs aardige man, zeer goed eten!!

THE Blue Marlin, is ook een aanrader, moet je zeker gaan kijken, live muziek, onwijs gave tent! (Wel duur)

Sant Jordi, is ook leuk om heen te gaan voor een lekkere lunch, zit daar een geweldig tentje! (Naam moet ik even opzoeken)

Pacha, is een leuke ervaring, duur, maar leuk om gezien te hebben, overigens als je zegt dat je het veelste duur vind, moet je gewoon een prijs roepen en dan laten ze je daar ook vaak wel voor binnen!

En je moet natuurlijk ook even de Hippie bergen bekijken!!!

De Hippiemarkt is ook leuk om te bezoeken.

De zoutgroeven zijn leuk om te zien, maar ik vond het persoonlijk erg jammer dat er echt een toeristen iets van gemaakt is!

Wij huren altijd een auto en gaan daarmee het eiland over, dat is ook echt een aanrader!!!

Als je nog meer leuke dingen wilt weten, moet je maar even roepen!

LifeLove

Re: Ibiza duur? Naar playa d'en bossa of san antonio?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 20:51

Dankjewel voor jullie reacties!
Is er ook een barstreet met bars en kroegen waar je een redelijke prijs betaald voor een drankje?

Glitter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 17:33

Een echte barstreet ben ik niet tegen gekomen, maar dat is ook denk ik omdat wij daar niet naar opzoek waren :)

Daar kan ik je dus niet mee helpen!

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 09:08

Zo te horen is Mallorca qua prijs beter te doen dan ibiza...
Daar zijn de prijzen van uitgaan met nl te vergelijken :)

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:20

Ik ben 2 jaar geleden in sant Antoni geweest. Nooit meer in de plek! Je hebt daar inderdaad wel een kroege straat maar daar zitten alleen maar Engelse mensen. Andere vriendinnen zaten in playa d'en bossa en zij zaten veel beter. Dus ik zou zeker dan playa d'en bossa gaan als ik jou was.

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 14:00

Hoe het weer in oktober op Ibiza? Wel strandweer? Hoeft van ons niet heel warm te zijn, maar een graad of 25 en wat zon zou wel lekker zijn.