Ik hoop dat iemand hier me kan helpen

Ik heb altijd in de stad gewoont en vind dit eigenlijk maar niks, ik hou van natuur en ik had graag gewild dat ik ergens in de bergen in de middle of nowhere op een paardenranch was geboren

Dat is hem duidelijk niet geworden, maar het lijkt mij alsnog heel gaaf om dit dmv een lange vakantie mee te maken

Ik dacht toen meteen aan een werkvakantie op een ranch, maar ik denk dat dat hem toch niet gaat worden. Ik heb geen ervaring met lesgeven oid wat ze vaak zoeken, en ik wil meer de omgeving verkennen en op avontuur gaan (

Ik ben toen op zoek gegaan naar een trektocht op een paard, alleen het probleem is dat ik eigenlijk niks kan vinden wat langer dan een week is. Ook heb ik eerlijk gezegd niet zo'n zin om me aan een programma te gaan houden met een begeleider en alles, ik wil gewoon zelf bepalen waar ik heen ga

Ik zat zelf een beetje te denken aan een trektoch door zweden of noorwegen van een maand, op eigen houtje. Ik heb geen eigen paard oid, dus ik zal die ergens vandaan moeten halen

Heeft er iemand een idee hoe ik dit plan kan uitvoeren of of het uberhaupt mogelijk is? Iemand met ervaringen of handige links?