Dagje weg met het hele gezin, oudere kinderen, tips?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

koenlover

Dagje weg met het hele gezin, oudere kinderen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-13 16:44

Omdat we de laatste tijd haast nooit meer samen zijn willen we voor vaderdag (en nog een beetje moederdag daar hebben we wegens omstandigheden niets aan gedaan dit jaar) iets doen met het hele gezin + aanhang, we komen dan op 8 personen. We hebben alleen echt geen idee wat. Zowieso moeten wij met z'n vijfen betalen voor mijn vader, moeder en kleinste broertje + ieder voor zich natuurlijk nog en daarbij studeren drie van ons nog waardoor er geen mega budget is.

Ik heb al gekeken voor de BBQ donut, echt een super gaaf concept maar dat zou uitkomen op ongeveer 100.- per persoon en dat kunnen de studenten onder ons niet missen. Ben benieuwd of er iemand hier nog een geweldig idee heeft. De BBQ donut was ik bijvoorbeeld ook nooit opgekomen als iemand mij daar niet op had gewezen. We zijn trouwens met 6 kinderen van 16 tot 31 jaar en dan natuurlijk mijn ouders voor wie het bedoelt is dus het belangrijkste is dat het voor hun ook leuk is.

botoga

Re: Dagje weg met het hele gezin, oudere kinderen, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 16:56

http://www.barbecue.nl/

als je toch iets met barbecue wilt doen, bekijk dan eens deze link
heb er zelf goede ervaringen mee !
goede service en lekker eten en ook niet geheel onbelangrijk ( je hoeft zelf niets af te wassen ) :):)

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 17:01

kijk eens op vakantieveiling.nl

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-13 17:02

Jaa daar heb ik ook hele goede ervaringen mee :) Maar we willen toch wel echt iets gaan doen. We BBQ'en al heel vaak (eigenlijk altijd met mooi weer) omdat mijn vader dat heel graag doet. De BBQ donut was daarom wel leuk omdat we BBQ'en wat hij leuk vind maar toch niet het zelfde als ieder weekend. Maar zelf BBQ'en of het van A-Z laten komen maakt niets uit alleen met het afwassen (maar daar hebben we een machine voor :D )

ik heb niet zulke goede ervaringen met vakantieveiling.nl maar ik zal ook daar even neuzen voor ideen :) Thanks allebei!

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 22:33

Hier hetzelfde "probleem". Allemaal ruim twintigers en toch een leuk dagje uit verzinnen voor mijn ouders. Wij gaan waarschijnlijk naar de apenheul en daarna uiteten. Bowlen was geloof ik ook een optie.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 10:34

Wij zijn met het gezin en aanhang (jongste 27 en oudste 62) een dagje naar de Efteling geweest, was ook erg geslaagd :) Het blijft een park leuk voor jong en oud. 's Avonds zijn we in een dorpje in de buurt wat gaan eten.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 10:39

Leuke activiteit is denk ik Pitch en Putt. Ervoor lekker koffie met gebak en erna eventueel iets eten.
Gezellig, actief en leuk voor alle leeftijden!